شوکه شدن پسر رونالدو از دیدن اتاق کودکی کریستیانو

شوکه شدن پسر رونالدو از دیدن اتاق کودکی کریستیانو

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان جهان است و به همین خاطر خانواده اش زندگی خوب و راحتی دارند. 

به گزارش فوتبالی، فرزندان رونالدو هرگز مشکلاتی که رونالدو در کودکی داشته ار تجربه نکرده اند. ستاره یوونتوس کودکی سختی داشت. او در سن 12 سالگی مجبور شد که زادگاهش مادیرا را ترک کند تا به لیسبون برود و در تیم اسپورتینگ شانس هایش برای حضور در فوتبال جهان را رقم بزند. او در آن جا در کنار یکی از بهترین دوستان زندگی اش یعنی میگل پایچائو اوقات را سپری می کرد. هر دو در خوابگاه، هم اتاقی بودند. ر

ونالدو تصمیم می گیرد که یک روز پسرش جونیور را به ان جا ببرد تا با اتاق دوران کودکی اش آشنا شود. ستاره یوونتوس در مصاحبه با TVI گفت:" دوست داشتم که جونیور (پسر بزرگش) بفهمد که کجا بزرگ شده ام. او ، مادیرا و خوابگاه مارکس پومبال را می شناسد. با هم به آن جا رفتیم. وقتی به آن جا رفتم دیدم که همان کارمندانی که در آن زمان آن جا کار می کردند، هنوز هم هستند. حقیتقا جا خوردم چرا که انتظار نداشتم که همان کارمندان قبلی آن جا باشند. با پایچائو و کریستیانینیو (پسرش را این گونه صدا می کند) به اتاق کودکی ام رفتیم. پسرم به من گفت:"بابا، تو واقعا این جا زندگی می کردی؟" راستش باور نمی کرد. فکر می کرد که همه چیزدر زندگی راحت است و کیفیت زندگی، خانه ها و خودروهای من از آسمان آمده و بدون مشقت به دست من رسیده است. همیشه به پسرم می گویم که استعداد به تنهایی کافی نیست بلکه با تعصب و تعهد می توانی به چیزهایی که می خواهی برسی."