همسر ایکاردی: مائورو به موناکو نخواهد رفت

همسر ایکاردی: مائورو به موناکو نخواهد رفت

سایت رسمی فوتبالی- از اواخر سال گذشته میلادی بود که زمزمه های جدایی مائورو ایکاردی از اینترمیلان به گوش می رسید و از سوی دیگر صحبت از انتقال او به تیمهای بزرگ اروپایی مطرح بود.

به گزارش فوتبالی، با شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی انتظار می رفت تا این ستاره آرژانتینی باترک اینترمیلان به تیم جدیدی ملحق شود. شبکه خبری RAI ایتالیا اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که مقصد احتمالی ایکاردی، باشگاه موناکوی فرانسه خواهد بود. اما حالا واندا نارا همسر و مدیربرنامه های ایکاردی با تکذیب این شایعات اعلام کرده که همسرش قرار نیست به موناکو منتقل شود.

واندا نارا در گفتگو با تی.وای.سی سپورتس گفت:« ایکاردی به موناکو نخواهد رفت.»

طبق گزارش این شبکه ایتالیایی که در برنامه یکشنبه شبش اعلام شد، سران دو باشگاه موناکو و میلان برسرانتقال ایکاردی به فوتبال فرانسه با قراردادی 60 میلیون یورویی به توافق رسیده اند و گویا آنها دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی را هم برای ایکاردی در نظر داشتند. این درحالی است که یکی دیگر از مشتریان ایکاردی، یعنی باشگاه ناپولی، دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی را برای این مهاجم آرژانتینی مدنظر داشت. 

اما حالا با تکذیبیه واندا نارا،همسر ایکاردی، بعید است که او را در موناکو ببینیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرنوشت او در چه تیمی رقم خواهد خورد؛ اینطور به نظر می رسد که این ستاره آرژانتینی قصد خروج از فوتبال ایتالیا را ندارد و از رم، ناپولی و یا یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد آتی او نام برده می شود.

6363