یوونتوس هم وارد گود شد: پیشنهاد مبادله نیمار و دیبالا

یوونتوس هم وارد گود شد: پیشنهاد مبادله نیمار و دیبالا

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که کمتر از 15 روز دیگر تا پایان مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی است، سرنوشت نیمار در باشگاه پاریسی هنوز با ابهامات زیادی روبروست. این ستاره برزیلی تمایل زیادی دارد تا به بارسلونا بازگردد و در این میان رئال مادرید و بارسلونا برای مال خود کردن نیمار با هم رقابت می کنند.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه پاری سن ژرمن بیشتر تمایل دارند تا نیمار را به تیمی غیر از بارسلونا بفروشند و از همین رو انتقال او به رئال مادرید را ترجیح می دهند. حالا اما رقیب دیگری برای رئال و بارسا در کورس خرید نیمار پیدا شده است. طبق گزارش منتشره در روزنامه گلوبوسپورته چاپ برزیل، سران باشگاه یوونتوس ایتالیا هم برای به خدمت گرفتن نیمار آستین بالا زده اند.

مدیران باشگاه یوونتوس به سران پاری سن ژرمن پیشنهاد مبادله نیمار با پائولو دیبالا را ارائه کرده اند. مقامات باشگاه پاریسی هم که دیبالا را گزینه مناسبی برای جایگزینی نیمار می دانند، احتمالا از این پیشنهاد استقبال کنند. 

اخیرا توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در صحبتهایی اعلام کرده بود که برای آنکه به نیمار اجازه جدایی داده شود، آنها باید گزینه ایده آلی را برای جایگزینی او درتیمشان بیابند.

بدین ترتیب و در شرایطی که رئال مادرید و بارسلونا همچنان برای مال خود کردن نیمار می جنگند، به نظر می رسد که رقیبی جدی به نام یوونتوس هم برای خرید این ستاره برزیلی وارد گود شده و با پیشنهاد جذاب مبادله نیمار با دیبالا، ممکن است بتواند دل سران پاری سن ژرمن را به دست آورده ونیمار را به تورین ببرد.

6363