ریبری بالاخره تیم پیدا کرد؛ مقصد: سری آ

ریبری بالاخره تیم پیدا کرد؛ مقصد: سری آ

سایت رسمی فوتبالی- رسانه های آلمانی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که فرانک ریبری ستاره فرانسوی و سابق باشگاه بایرن مونیخ به زودی به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه فیورنتینا خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، روزنامه بیلد در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ریبری تصمیمش را گرفته و بعد از رد پیشنهادات نجومی باشگاه های دینامو مسکو، اسپارتاک مسکو و  چند باشگاه اماراتی، حالا در آستانه انتقال به لیگ ایتالیا و باشگاه فیورنتینا قرار گرفته است.

این بازیکن 36 ساله بعد از 12 سال حضور در بوندسلیگا، بعد از اتمام قراردادش با بایرن از این تیم جدا شد. ریبری در طول مدت حضورش در بایرن با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و بوندس لیگا را تجربه کرد. باشگاه فیورنتینا هم دربیانیه ای از پیشنهادشان برای جذب ریبری خبر دادند:« اگر او می خواهد همچنان در سطحی بالا فوتبالش را ادامه دهد، ما منتظرش هستیم.»

اینطور به نظر می رسد که خانواده ریبری نقشی تاثیرگذار در تصمیم گیری او داشته اند و از همین رو او پس از مشورت با اعضای خانواده اش ، زندگی در شهر فلورانس و بازی در تیم فیورنتینا را انتخاب کرده است. 

باشگاه النصر هم یکی دیگر از مشتریان ریبری بود که پیشنهادی قرارداد 2 ساله در ازای حقوق سالانه 5 میلیون یورویی را به این ستاره فرانسوی ارائه کرده بود.

6363