گزارش ویژه/ بنویسید ورزشگاهها آماده هستند، بخوانید ورزشگاهها، آماده نیستند!

گزارش ویژه/ بنویسید ورزشگاهها آماده هستند، بخوانید ورزشگاهها، آماده نیستند!

وبسایت رسمی فوتبالی – لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که الزامات مورد نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هنوز به طور کامل اجرایی نشده است.

به گزارش فوتبالی، اصرار فدراسیون فوتبال برای تاخیر در زمان شروع لیگ، چیزی نبود جز آماده شدن فاکتورهای مورد نظر آنها در ورزشگاهها.

 اتفاقی که تا امروز کم و بیش انجام شده اما هنوز بعضی از ورزشگاههای اصلی به طور کامل شرایط میزبانی را به دست نیاورده اند. فاکتورهای اصلی، گیت های ورودی، بلیت فروشی الکترونیکی، دوربین های امنیتی و شماره گذاری صندلی هاست.

اگر فرض را بر این بگیریم که در همه ورزشگاهها دوربین های امنیتی نصب شده باشد تا این لحظه هیچ سامانه ای برای خرید بلیت الکترونیک در تهران معرفی نشده است. در شهرستانها هم وضعیت به همین شکل است و هواداران فوتبال نمی دانند از کجا باید بلیت بخرند.

از ورزشگاه آزادی شروع کنیم که طبقه دوم آن آماده نشده و صندلی هایش شماره گذاری نشده است. مجهزترین ورزشگاه کشور که افتتاحیه لیگ هم در آن برگزار خواهد شد، تنها در طبقه اول خود می‌تواند میزبان هواداران پرسپولیس و پارس جنوبی باشد که با توجه به احتمال استقبال بالای هواداران پرسپولیس از اولین بازی تیمشان در فصل جدید، شاید این موضوع مشکلاتی به وجود بیاورد.

ورزشگاه دیگری که هنوز معلوم نیست چه زمانی شرایط میزبانی را بدست خواهد آورد ورزشگاه یادگار امام تبریز است که صندلی‌هایش هنوز شماره گذاری نشده اند و باید دید تا جمعه هفته آینده و بازی حساس تراکتورسازی و پرسپولیس، این ورزشگاه آماده خواهد شد یا بازی در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.

نکته دیگر همانطور که گفتیم علیرغم تاکید مسئولان برگزاری مسابقات درباره بلیت فروشی الکترونیک، هنوز تکلیف این موضوع مشخص نشده و در شرایطی که بازیها از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد، هنوز معلوم نیست که این سیستم از چه زمانی راه می‌افتد. البته سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم در مصاحبه امروزش اعلام کرده که فروش بلیت‌ها به صورت کاملا الکترونیکی و از منزل انجام می‌شود و باشگاه میزبان موظف است که نحوه خرید بلیت را اطلاع رسانی کند و در اختیار مردم بگذارد اما هنوز هیچ کدام از باشگاهها، درباره این موضوع اطلاع رسانی نکرده اند هر چند که احتمالا تا روزهای آینده خبرهای جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد. ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هم که هنوز تایید نشده است. در چند ورزشگاه دیگر هم وضعیت به همین منوال است و باید دید تا روز برگزاری ورزشگاهها می رسند یا نه. فعلا که باید بنویسیم ورزشگاهها آماده هستند و بخوانیم ورزشگاهها آماده نیستند!

4344