بالوتلی: گویا شما بیشتر از خود من نگران ناکامی ام هستید

بالوتلی: گویا شما بیشتر از خود من نگران ناکامی ام هستید

سایت رسمی فوتبالی- ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی دنیای فوتبال روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید باشگاه برشا معارفه شد. او در جریان این مراسم با خبرنگاران که سالن کنفرانس خبری را پر کرده بودند به گفتگو پرداخت و درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد. جالب اینجاست که صدها هوادار برشا هم در خارج از هتلی که این مراسم برگزار می شد، تجمع کرده بودند تا به بالوتلی خوشامد بگویند. او قرار است تا پیراهن شماره 45 این تیم را به تن کند.

به گزارش فوتبالی بالوتلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهایی مثل لومتزانه، اینترمیلان، میلان، منچسترسیتی، لیورپول، نیس و مارسی را درکارنامه ورزشی اش دارد، در بخشی از صحبتهایش تاکید کرد که از ناکامی در چالش جدید پیش رویش نمی هراسد و توضیح داد که هدفش حضور در رقابتهای یورو2020 با تیم ملی ایتالیاست.

این گزیده ای از صحبتهای بالوتلی است:

*پیوستن به برشا: انتخاب کردن برشا واقعا کار سختی نبود. از لحظه ای که تصمیم گرفتم تا به برشا بروم ، به هیچ چیز دیگری فکر نکردم. اینجا شهر من است و همه چیز دراختیارم خواهد بود و می توانم تمام توانم را برای شهرم به کار بگیرم

*نگرانی: جایی برای نگرانی نیست و از هیچ چیز نمی ترسم. هدف ما این است که باعث رشد این تیم شویم و از حمایت همه برخوردار باشیم. انگار شما بیشتر از من می ترسید که من نتوانم به موفقیت برسم.

*انتقادات: عادت ندارم که زیاد اخبار را بخوانم هرچند که گاهی وقتها به من نشان می دهند که در رسانه ها از من انتقاد شده است. من به این موضوع عادت کرده ام. نمی توان نظر مثبت همه را داشت. این کاملا طبیعی است.

 *هدف: هدفم این است که به یورو 2020 برسم.

*والدین: مادرم وقتی فهمید که من به برشا برخواهم گشت گریه کرد، او واقعا خوشحال بود که دوباره درکنار هم خواهیم بود.

البته بالوتلی در چهار بازی ابتدایی تیمش قادر به همراهی برشا نخواهد بود و دلیلش هم کارت قرمز مستقیمی است که فصل گذشته در بازی المپیک مارسی در لیگ یک دریافت کرده بود. بدین ترتیب احتمالا او اولین بازی اش برای این تیم را در روز 25 سپتامبر مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد.

6363