پیشنهاد جدید بارسا برای نیمار، شامل مبادله بازیکن نیست

پیشنهاد جدید بارسا برای نیمار، شامل مبادله بازیکن نیست

سایت رسمی فوتبالی- بعد ازانتقال قرضی فیلیپه کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ، سران باشگاه کاتالان تصمیم گرفتند تا پیشنهاد جدیدشان برای جذب نیمار را به شیوه ای متفاوت ارائه کنند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی بود که سران پاری سن ژرمن تمایل زیادی داشتند تا کوتینیو را به عنوان بخشی از وجه انتقال نیمار به بارسا به تیمشان منتقل کنند و با انتقال کوتینیو به بایرن به نظر می رسید که کار برای بارسایی ها در راستای بازگرداندن نیمار به تیمشان سخت شود.

اما حالا بارسایی ها برنامه جدیدی را برای پیشنهاد تازه شان درراستای جذب نیمار طراحی کرده اند که شامل مبادله بازیکنان با نیمار نیست. این درحالی است که آنها در ابتدا قصد داشتند تا کوتینیو را به پی.اس.جی بفرستند؛ سپس صحبت از انتقال احتمالی راکیتیچ به عنوان بخشی از وجه انتقال نیمار به بارسا مطرح شد و سپس باشگاه فرانسوی خواهان به خدمت گرفتن سمدو و دمبله به جای نیمار شدند. اما بارسایی ها قصد فروش سمدو را نداشتند و دمبله هم قصد بازگشت به لیگ یک را نداشت و به همین خاطر بارسایی ها حالا ایده جدیدی دارند.

در برنامه و طرح جدید بارسایی ها، آنها هیچ بازیکنی را به عنوان بخشی از وجه خرید نیمار، به پاریس نخواهند فرستاد و در نتیجه آبی اناری ها با یک پیشنهاد کاملا نقد و مالی برای جذب نیمار دست به کار خواهند شد.این نتیجه ای بود که در جلسه امروز مدیران بارسلونا حاصل شد و آنها به زودی پیشنهادشان را به باشگاه پاریسی ارسال خواهند کرد.

دراین میان نیمار امیدوار است تا بتواند تابستان امسال به بارسلونا بازگردد و عجله زیادی دارد تا سریع تر پاریس را ترک کند و از سوی دیگر رئالی ها هم آماده اند تا در این میان، برای به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی دست به کار شده و به هرنحوی که شده او را از چنگ بارسایی ها در بیاورند.

6363