پیراهن روبن برای کوتینیو: بی صبرانه منتظرم برای بایرن بازی کنم

پیراهن روبن برای کوتینیو: بی صبرانه منتظرم برای بایرن بازی کنم

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه بارسلونا امروز خبر انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ را رسما اعلام کردند. او در ازای 8.5 میلیون یورو به صورت یک فصل در این تیم بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیران بایرن درپایان فصل این امکان را خواهند داشت تا در صورت تمایل و با پرداخت مبلغ 120 میلیون یورو این بازیکن برزیلی را به صورت دائم به خدمت بگیرند. کوتینیو حالا قراردادش را با بایرن مونیخ به امضا رسانده و پیراهن شماره 10 آرین روبن را به تن خواهد کرد.

کوتینیو در مراسم معارفه اش به خبرنگاران گفت:«از نظر من این انتقال ، چالشی جدید در یک کشور جدید و در یکی از بهترین تیمهای اروپایی است. مملو از انگیزه هستم. من هم مثل بایرن مونیخ، اهداف بزرگی دارم و مطمئنم که می توانم با هم تیمی های جدیدم در این تیم به این اهداف برسم. بی صبرانه منتظرم پیراهن این تیم را به تن کرده و شروع به بازی کردن کنم.»

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم در صحبتهایی اعلام کرد که آنها مدتها بود که برای جذب کوتینیو تلاش می کردند:« ما مدتها به دنبال فیلیپه کوتینیوبودیم؛ خیلی خوشحالیم که توانستیم او را به خدمت بگیریم. از سران باشگاه بارسلونا متشکریم که این امکان را فراهم کرد که این انتقال انجام شود. فیلیپه بازیکنی است که با خلاقیت و تکنیک فوق العاده اش قدرت تهاجمی تیم ما را افزایش خواهد داد.»

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر  ورزشی باشگاه بایرن هم در صحبتهایی اعلام کرد که خود کوتینیو هم در هفته های اخیر تمایل زیادی داشته تا در بوندس لیگا وبرای بایرن بازی کند؛ این درحالی است که در هفته های اخیر گمانه زنی هایی درمورد احتمال انتقال کوتینیو به پاری سن ژرمن به گوش می رسید. صالح حمیدزیچ دراین باره گفت:« فیلیپه درجریان تمام مذاکرات به ما اطمینان داد که دوست دارد به بایرن بیاید. او بازیکنی در حد و اندازه های جهانی و با توانایی هایی مثال زدنی است که می تواند در پستهای مختلفی در خط حمله بازی کند. با حضور او کیفیت رختکن تیم ما افزایش چشمگیری یافته. کوتینیو به ما کمک خواهد کرد تا به اهداف جاه طلبانه مان در طول این فصل برسیم.»

6363