خدیرا: کریس رونالدو مثل لبرون جیمز و بردی است

خدیرا: کریس رونالدو مثل لبرون جیمز و بردی است

سایت رسمی فوتبالی- سامی خدیرا ستاره آلمانی باشگاه یوونتوس از کیفیت موجود در رختکن این تیم راضی و خوشحال است. او حالا در صحبتهایی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته و او را با لبرون جیمز و تامی بردی مقایسه کرده است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در تابستان سال 2018 موفق شد تا کریستیانو رونالدو، دارنده 5 توپ طلا را از رئال مادرید خریداری کند. با حضور کریس در یووه، این تیم قدرت بیشتری یافت و حالا سامی خدیرا هم تیمی کریس در رئال مادرید و سپس در یوونتوس به تمجید از او پرداخته.

سامی خدیرا در گفتگو با کیکر گفت:« رونالدو برای تمام ورزشکاران یک الگوست. او مثل لبرون جیمز در بسکتبال و یا تامی بردی در فوتبال آمریکایی است.یا مثل جیجی بوفون؛ وقتی پسرهای جوان بوفون را می بینند که در سن 41 سالگی اینگونه بازی می کند، عشق او به این ورزش را درک می کنند و با خودشان فکر می کنند که من هم می توانم اینگونه باشم. بازیکنان سن و سال دار، الگوی خیلی بزرگی برای جوانترها هستند.»

خدیرا در ادامه صحبتهایش در مورد خریدهای تازه یوونتوس و تقویت این تیم برای فصل جدید صحبت کرد و گفت:« تیم ما کیفیت حیرت آوری دارد. در جلسات تمرینی 11 نفر مقابل 11 نفر ما، می توان یک بازی در سطح لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد. در اروپا تنها 5 یا 6 تیم هستند که در سطح ما قرار دارند. فقط بحث کیفیت فیزیکی نیست، بلکه صحبت ذهنیت و هارمونی و هماهنگی در رختکن تیم نیز مطرح است. ما باید در نهایت تمرکز فصل جدید را شروع کنیم و با اعتماد به نفس کافی گام به رقابتهای اروپایی بگذاریم.»

این ستاره آلمانی ادامه داد:« ما نباید پنهان شویم. ما کریس رونالدو و دلیخت را نخریدیم که در مرحله یک چهارم پایانی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شویم. تیم ما عزمش را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جزم کرده ولی این اشتباه است که تمام تمرکزمان را برروی این تورنمنت بگذاریم.»

6363