بارسا سریعا زیر قولی که به بایرنی ها داده بود، زد

بارسا سریعا زیر قولی که به بایرنی ها داده بود، زد

سایت رسمی فوتبالی- صبح امروز خبر رسمی انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو از باشگاه بارسلونا به بایرن مونیخ منتشر شد. اما در این میان اتفاقی رخ داد که باعث دلخوری و ناراحتی سران باشگاه بایرن مونیخ شد.

به گزارش فوتبالی، قرار براین است که کوتینیو برای یک فصل و به صورت قرضی و با شرط خرید او (البته نه به صورت اجباری) در بایرن مونیخ توپ بزند و درانتشار رسمی این خبر، آنچه بیش از هرچیزی جلب توجه کرد، تناقضهای موجود در بیانیه های منتشره در دو باشگاه بارسا و بایرن مونیخ بود.

باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه ای که برای اعلام رسمی این خبر منتشر کرد به این نکته اشاره کرد که کوتینیو با قراردادی قرضی که تا 30 ژوئن سال 2020 اعتبار دارد به این تیم منتقل شده و بعد از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی بدون مشکل به این تیم ملحق شده است. آنها درعین حال تاکید کردند که طرفین این معامله (دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ) توافق کرده اند تا جزئیاتی درمورد این جابه جایی منتشر نکنند. 

اما بارسایی ها در این میان بدعهدی کردند و در خبری که مبنی بر انتقال قرضی کوتینیو منتشر کردند، تمام جزئیات درمورد رقم این انتقال قرضی و شرط خرید این بازیکن برزیلی توسط بایرن مونیخ که اجباری هم نیست را بازتاب دادند. در بیانیه منتشره توسط بارسلونا می خواهیم:« بایرن مونیخ با پرداخت 8.5 میلیون یورو کوتینیو را به صورت قرضی به خدمت گرفت. در این توافق پیش بینی شده که اگر آنها بخواهند کوتینیو را بخرند باید مبلغ ثابت 120 میلیونی ورو بپردازند.»

دلیل اصلی آنکه سران باشگاه بارسلونا آمار و ارقام این انتقال قرضی را منتشر کردند، نزدیک بودن مجمع سالانه کمیته باشگاه کاتالان است که در آن بودجه های تیم برای فصل جدید تائید شده و تراز فصل قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قرار است تا این مجمع در روز دیدار بارسلونا- سویا برگزار شود.

6363