فورلان: رونالدو، برعکس بکام همیشه نگران مدل موهایش بود

فورلان: رونالدو، برعکس بکام همیشه نگران مدل موهایش بود

سایت رسمی فوتبالی- دیگو فورلان ستاره سابق فوتبال اروگوئه که سابقه حضور درتیمهای بزرگی مثل منچستریونایتد و اتلتیکومادرید را در کارنامه ورزشی اش دارد، در گفتگویی اختصاصی با روزنامه میرر از مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، او در جریان این گفتگو درمورد دوران حضورش در منچستریونایتد حرف زده و خاطراتی از کریس رونالدو، ستاره فعلی یوونتوس درذهنش باقی مانده را تعریف کرده. او که در دوره حضورش در رختکن شیاطین سرخ با رونالدو هم تیمی بوده، در مورد ستاره پرتغالی گفته:« رونالدو در رختکن تیم خیلی خودشیفته و خودخواه بود و دقیقا برعکس دیوید بکام بود. کریستیانو همیشه دوست داشت کنار آئینه باشد و یک روز تمام به خودش نگاه کند.»

او ادامه داد:« رونالدو دائما ظاهرش را در مقابل آئینه تغییر می داد. اما بکام کاملا طبیعی بود و شخصیت کاملا متفاوتی با رونالدو داشت. کریس یکی ازبازیکنانی بود که بیش از همه به خودش می رسید. بکام حتی بارها با موهای بهم ریخته و ژولیده وارد زمین می شد و حتی این مدل مو هم به او می آمد؛ اما ما هرگز کریس را با موهای بهم ریخته ندیدیم.»

این درحالی است که کریستیانو رونالدو این روزها یکی از برترین بازیکنان دهه اخیر دنیای فوتبال است و در سالهای اخیر همواره با مسی برسر فتح افتخارات متعدد در دنیای فوتبال رقابت می کرده. اما این دو از نظر شخصیتی تفاوتهای زیادی با هم دارند. طبق گفته فورلان، کریس رونالدو در دوران جوانی اش بیش از حد نگران ظاهرش بوده و این حرف را برخی دیگر از هم تیمی های سابق رونالدو نیز تائید کرده اند.

دیگو فورلان اخیرا با دنیای فوتبال خداحافظی کرد و این روزها به همین بهانه با رسانه های مختلف ورزشی گفتگو می کند و در جریان این مصاحبه ها به مرور کارنامه ورزشی اش می پردازد.

6363