جلسه اورژانسی در بارسا برای تدارک پیشنهادی کتبی برای جذب نیمار

جلسه اورژانسی در بارسا برای تدارک پیشنهادی کتبی برای جذب نیمار

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش راک 1، یک کمیسیون بزرگ متشکل از جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، اسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه، خاویر بورداس مسئول تیم اصلی، انریکه توماس، استعداد یاب تیم و اریک آبیدال، رامون پلانس مدیران فنی تیم و آندره کوری نماینده باشگاه کاتالان در برزیل صبح امروز در شهر بارسلونا یک جلسه اورژانسی تشکیل دادند و دراین جلسه به این نتیجه رسیدند تا درخواستی رسمی و کتبی را برای جذب نیمار به باشگاه پاریسی ارائه کنند.

به گزارش فوتبالی، اگر عزم بارسایی ها برای جذب نیمار، جزم باشد، این پیشنهاد رسمی به زودی به پاریس ارسال خواهد شد. در عین حال با ارسال این درخواست کتبی مشخص خواهد شد که آیا مدیران پی.اس.جی قصد فروش نیمار را دارند یا نه. چرا که در شرایط فعلی بارسایی ها اطمینان ندارند که آیا مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند تا نیمار را به این تیم بفروشند و یا اینکه تصمیمشان فروش او به رئال مادرید است و پیشنهاد رئال را با جدیت بیشتری دنبال می کنند.

طبق گزارش راک1، سران باشگاه بارسلونا بر این باورند که شانس خوبی برای جذب نیمار خواهند داشت. آنها برگ برنده شان دراین ماجرا را تمایل شدید نیمار برای بازگشت به کاتالونیا می دانند

 6363