به بهانه انتقال کوتینیو؛ 10 خرید قرضی گرانقیمت تاریخ مربوط به چه بازیکنانی است؟

به بهانه انتقال کوتینیو؛ 10 خرید قرضی گرانقیمت تاریخ مربوط به چه بازیکنانی است؟

سایت رمسی فوتبالی - فلیپه کوتینیو ستاره برزیلی با 8.5 میلیون یورو از بارسلونا برای یک فصل به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. این بازیکن برزیلی قرار است که بخشی از ترکیب قهرمان بوندسلیگا باشد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای یک فصل انتقال کوتینیو 8.5 میلیون یورو دریافت می کند که بند خرید او در تابستان بعدی 120 میلیون یوروست. تیم مونیخی پیش از این برای خرید خامس رودریگز از رئال مادرید از فرمول مشابهی استفاده کرد و برای دو فصل خرید قرضی او 13 میلیون یورو پرداخت اما بند خرید دائمی وی را فعال نکرد. 

معمولا مرسوم نیست که برای انتقال قرضی بازیکنان به تیم های مختلف پولی پرداخت شود اما هم خامس و هم کوتینیو بخشی از گران ترین انتقال های قرضی تاریخ فوتبال هستند.

گران ترین انتقال قرضی تاریخ فوتبال مربوط به امباپه است که پی اس جی برای یک سال خرید قرضی وی 45 میلیون یورو به موناکو پرداخت و سال بعدش با 135 میلیون یورو قرارداد وی را دائمی کرد. نفر بعدی در این لیست، لوسلسو است که تاتنهام برای خرید بازیکن ارژآنتینی از بتیس برای یک فصل 16 میلیون یورو هزینه کرد.زاپاتا با 14 میلیون یورو از سمپدوریا به آتالانتا سوم است، خامس با 13 میلیون یورو از رئال مادرید به بایرن مونیخ چهارم است، ته وز با 12.7 میلیون یورو از وستهام به منچستریونایتد در رده پنجم قرار دارد.

بارلا از کالیاری به اینتر با 12 میلیون یورو در رده ششم قرار دارد،  دسترو با 11.5 میلیون یورو از جنوا به رم در رده هفتم جای گرفته است. هیگواین با 9 میلیون یورو از یوونتوس با میلان و همچنین با همین مبلغ از یوونتوس به چلسی در رده های هشتم و نهم قر ار دارد. کوتینیو نیز دهم است.