زی روبرتو: کوتینیو می تواند در بایرن، همان کوتینیوی لیورپول شود

زی روبرتو: کوتینیو می تواند در بایرن، همان کوتینیوی لیورپول شود

سایت رسمی فوتبالی- زی روبرتو ستاره سابق تیم ملی برزیل براین باور است که کوتینیو می تواند در بوندس لیگا به روزهای خوبش بازگردد. او در صحبتهایی ابراز امیدواری کرده که ستاره برزیلی دنیای فوتبال بتواند در بایرن مونیخ، مثل روزهای درخشانش در لیورپول خوش بردشخد.

به گزارش فوتبالی، فیلیپه کوتینیو به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده است و درصورتی که او در بایرن عملکرد خوبی داشته باشد، باواریایی ها این فرصت را خواهند داشت تا برای خرید او دست به کار شوند. کوتینیو که در ژانویه سال 2018 از لیورپول به بارسلونا منتقل شد، هرگز نتوانست در کاتالونیا خوش بدرخشد و فصل گذشته دررقابتهای لالیگا تنها 5 گل برای تیمش به ثمر رساند.

زی روبرتوی 45 ساله که بیش از 150 بازی در بوندس لیگا با پیراهن بایرن مونیخ برگزار کرده، امیدوار است تا کوتینیو در تیم باواریایی بتواند به روزهای خوبش برگردد. او در گفتگو با روزنامه کیکر گفت:« از نظر من، کوتینیو یک بازیکن تراز اول است. ولی او باید این را با بازگشت به سطح فوتبالی که درلیورپول ارائه می کرد، ثابت کند. فکر می کنم که بایرن با جو ایده آلی که دارد به او کمک خواهد کرد تا به روزهای خوبش بازگردد. بزرگترین قدرت کوتینیو توانایی او در برهم زدن نظم خطوط تیم حریف است. او با دریبلها و بازی هوشیارانه اش می تواند این کار را انجام دهد. او می داند که چطور از سایر بازیکنان بهره بگیرد و چطور باعث شود تا هم تیمی هایش از بند بازیکنانی که مهارشان کرده اند آزاد شود. او باید دوباره به روزهای خوب گلزنی اش بازگردد.»

زی روبرتو درطول دوران حضورش در بارین 4 بار با این تیم قهرمان بوندس لیگا شد و 4 بار هم جام حذفی آلمان را فتح کرد و حالا امیدوار است تا کوتینیو هم در فوتبال آلمان گام در مسیر او بگذارد.

 

6363