لمپارد: باخت به یونایتد را به تساوی با لستر ترجیح می دهم

لمپارد: باخت به یونایتد را به تساوی با لستر ترجیح می دهم

سایت رسمی فوتبالی- فرانک لمپارد سرمربی جدید باشگاه چلسی در سه حضور ابتدایی اش روی نیمکت مربیگری این تیم طعم برد را نچشیده است. او در پایان بازی روز یکشنبه شاگردانش مقابل لستر سیتی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که تیمش تلاش کافی برای رهایی از بند ناکامی انجام نداده است.

به گزارش فوتبالی، لمپارد در پایان دیدار چلسی مقابل لستر که با تساوی 1-1 خاتمه یافت به این نکته اشاره کرد که باخت 0-4 تیمش مقابل یونایتددر هفته گذشته را به این تساوی ترجیح می دهد.

البته چلسی در نیمه اول بازی با لسترتیم قدرتمندی به نظر می رسید و با گل میسون مانت از حریف پیش افتاد ولی در نهایت بازی را با تساوی به پایان برد. لمپارد به خوبی می داند که قضاوت درمورد عملکردش برروی نیمکت مربیگری چلسی، از روی نتایج به دست آمده انجام می شود و به همین خاطر یادآوری کرد که با وجود مهارتهایی که درتیمش می بیند، احساس ناامیدی می کند. او معتقد است که عملکرد شاگردانش در شب باخت سنگین مقابل یونایتدبه مراتب رضایت بخش تر از بازی های آنها در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بوده است.

لمپارد دراین رابطه گفت:« عملکرد هرمربی با نتایجی که تیمش کسب می کند سنجیده می شود. این خیلی عجیب است چون در مجموع عملکرد تیممان مقابل منچستریونایتد برای من رضایت بخش تر از بازی بازیکنانمان مقابل لستر سیتی بود؛ حتی با وجودی که در مقابل یونایتد 0-4 مغلوب شده بودیم. ما تیم با کیفیتی هستیم و توانسته ایم بازیهای خوبی را هم به نمایش بگذاریم. در بایددر برخی فازهای بازی قوی تر و سرسخت تر عمل کنیم و باید بازی را مدیریت کنیم.»

سرمربی جوان چلسی ادامه داد:« ما باید روی نقطه ضعف هایمان کار کنیم.» البته او به این نکته اشاره کرد که شاگردانش در هفته های اخیرچند بازی سخت انجام داده اند و به همین خاطر در مصاف با لستر کمی خسته بودند.لمپارد دراین رابطه گفت:« از اینکه بخواهم خستگی بازیکنانم را بهانه کنم، متنفرم ولی این فاکتوری است که برعملکرد شاگردانم در نیمه دوم بازی تاثیر گذاشته بود. بازی اخیر ما مقابل لیورپول در سوپرکاپ اروپابرای بازیکنانم سخت بود؛ ما 120 دقیقه بازی کردیم و سپس ساعت 5 صبح سوار هواپیما شدیم؛ پس قطعا این برعملکرد بازیکنانم تاثیر داشته ولی نمی خواهم بهانه جویی کنم.»

6363