مورینیو، دلیلی که باعث شد تا پولیسیچ به یونایتد نرود

مورینیو، دلیلی که باعث شد تا پولیسیچ به یونایتد نرود

سایت رسمی فوتبالی- رابین واکر مسئول پرورش استعدادهای کریستین پولیسیچ در دوران کوتاه حضورش در تیم برکلی تاون انگلیس بود.البته او مدت کوتاهی دراین تیم ماند و سپس به آلمان رفت تا کارنامه حرفه ای فوتبالش را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از پیوستن پولیسیچ به چلسی، رابین واکر در صحبتهایی اعلام کرد که این بازیکن جوان به این دلیل حاضر نشده به منچستریونایتد برود که ژوزه مورینیو در آن تیم حضور داشته.

واکر در گفتگو با روزنامه تلگراف به این نکته اشاره کرد که زمانی که پولیسیچ به ترک بوروسیا دورتموند فکر می کرد، او سعی کرده تا در تصمیم گیری او دراین رابطه تاثیرگذار باشد. به علاوه او اعلام کرد که پولیسیچ هرگز به بازی کردن در یونایتد مورینیو فکر نکرده و پدرش به خاطر رفتارهای مورینیو با بازیکنان جوان و بازی ندادن به آنها اصلا حاضر نشده تا پسرش زیر نظر آقای خاص بازی کند.

آقای واکر دراین باره گفت:« من هوادار سرسخت چلسی هستم. از کودکی در لندن بزرگ شدم و همیشه چلسی را تشویق می کردم. پارسال وقتی در دورتموند بودم، به پولیسیچ گفتم که باید به چلسی بپیوندد.» کمی بعد پولیسیچ به حرف سرمربی سابقش گوش داد و در بازار زمستانی به چلسی منتقل شد .

زانی که واکر متوجه شد که یونایتد شرایط خرید پولیسیچ را ندارد، وارد عمل شد و مقدمات انتقال او به چلسی را فراهم کرد. او درتوضیح بیشتر این موضوع گفت:« پدر پولیسیچ اصلا حاضر نبود مورینیو را تحمل کند. چون می دانست که او به بازیکنان جوان بهایی نمی دهد. در آن زمان سعی کردم تا شهر لندن را برای پولیسیچ عزیز کنم. مدیربرنامه هایش هم موافق بود و همه ما خوشحال شدیم که او به چلسی پیوست.»

پولیسیچ از زمان انتقالش به چلسی تبدیل به یکی از مهره های ارزشمند خط حمله تیم لمپارد شد و از آن زمان دراکثر بازیهای تیمش به میدان رفته است.حالا خیلی ها او را جانشین هازارد در چلسی می دانند.

6363