انتقاد فن پرسی از امری: او مثل پپ و ونگر فلسفه فوتبالی ندارد

انتقاد فن پرسی از امری: او مثل پپ و ونگر فلسفه فوتبالی ندارد

سایت رسمی فوتبالی- رابین فن پرسی اسطوره باشگاه آرسنال بعد از برد 1-2 این تیم در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر به انتقاد از اونای امری سرمربی اسپانیایی توپچی ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، فن پرسی در صحبت هایی در مورد نحوه مدیریت اونای امری در باشگاه آرسنال اظهارنظر کرد و در انتقاد از امری گفت:« سخت است بتوان فهمید که آرسنال چطور بازی می کند. امری فلسفه خاص و مشخصی ندارد و سبک کاری او مشخص نیست. اگر به گواردیولا یا کلوپ نگاه کنید، آنها یک فلسفه مشخص کاری دارند ولی امری از چنین فلسفه ای بی بهره است.»

او در ادامه صحبتهایش امری را با آرسن ونگر سرمربی اسبق و افسانه ای آرسنال مقایسه کرد و گفت:« اگربه بازیهای تیم ونگر نگاه کنید، متوجه می شوید که تیم او استیل و سبک کاری مشخصی دارد. یک باشگاه یک فلسفه دارد. امری بیش از حد تاکتیکهایش را تغییر می دهد و این فرق میان او و ونگر است.»

فن پرسی درادامه انتقاداتش از امری گفت:« امری خیلی تعویض می کند و بیش از حد ترکیب تیمش را تغییر می دهد. این حس به من القا می شود که او با توجه به تیم حریف، سبک بازی کردن تیمش را عوض می کند و به همین خاطر تیم او پایه و اساس مشخصی برای تقویت و بهتر شدن ندارد.»

6363