سبقت چشمگیر رئالی ها از بارسا درکورس مال خود کردن نیمار

سبقت چشمگیر رئالی ها از بارسا درکورس مال خود کردن نیمار

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تابا به خدمت گرفتن نیمار، ضربه ای کاری به بارسلونا رقیب دیرینه شان در دنیای فوتبال وارد کنند.

به گزارش فوتبالی درساعات و روزهای اخیر، رئالی ها توانسته اند در روند مذاکرات برای به خدمت گرفتن نیمار، گوی سبقت را از آبی اناری ها بربایند ودرحال حاضر شرایط بهتری نسبت به بارسا در راستای جذب نیمار دارد. در ساعات آتی، روند مذاکرات میان سران باشگاه رئال مادرید و مدیران پاری سن ژرمن با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و باید هرلحظه منتظر سورپرایز بزرگ تابستان، یعنی انتقال ستاره زیر نظر بارسلونا، به باشگاه رئال مادرید باشیم.

این طور به نظر می رسد که نیمار چه به بارسا برود و چه به رئال مادرید بپیوندد، بحث مبادله او با چند بازیکن در میان خواهد بود. پاریسی ها بنا به خواسته خود نیمار، حاضر شده اند تا برای فروش او پای میز مذاکره بنشینند. در این میان پیشنهادات ارائه شده از سوی بارسلونا برای جذب نیمار، دلنشنی و جذاب نبوده و درعین حال مدیران باشگاه پاریسی ترجیح می دهند تا او را به رئال مادرید بفروشند تا به بارسلونا. 

لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن روز پنجشنبه در گفتگو با آر.ام.سی اعلام کرد که روند مذاکرات با تیمها هیچ پیشرفتی نداشته ولی در روزهای اخیر دوباره تماسهایی میان دو باشگاه پاریسی و مادریدی برقرار شده است و در روزهای آتی ممکن است روند انتقال نیمار به سانتیاگو برنابئو نهایی شود تا فلورنتینو پرز بدین ترتیب سورپرایز بزرگش را رو کند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.س، سران باشگاه پاریسی تمایل زیادی داشتند تا وینیسیوس را به عنوان بخشی از وجه فروش نیمار از رئال بگیرند؛ اما مادریدی ها با جدیت فراوانی به این پیشنهادپاسخ منفی دادند. در عین حال صحبتهایی از احتمال انتقال واران به پاریس مطرح شد. اما در حال حاضر صحبت از احتمال انتقال خامس رودریگز به پاریس مطرح است. البته این احتمال هم وجود دارد که آنها نام کیلور ناواس، ایسکو و یا بنزما را به عنوان بخشی از وجه نیمار مطرح کنند؛ هرچند که رئالی ها تصمیمی برای فروش ایسکو و بنزما ندارند.

حتی پیروزی رئال مادرید در بازی اش در هفته اول لالیگا هم نظر مدیران رئال را عوض نکرده و آنها براین باورند که باید ستاره بزرگ دیگری را برای تیم خریداری کنند و معتقدند که خرید هازارد برای بازگرداندن انگیزه و روحیه به این تیم در راستای بازگشت به کورس قهرمانی کافی نبوده است. روزهای سرنوشت ساز بازار تابستانی را پشت سرمی گذاریم و رئالی ها تا روز دوم سپتامبر تمام تلاششان را برای خرید نیمار به کار خواهند گرفت.

خرید نیمار می تواند خریدی استراتژیک برای رئال مادرید و فلورنتینو پرز باشد و از همین رو مقامات این باشگاه می کوشند تا در روزهای آتی کار را یکسره کنند.البته نیمار شخصا بارسلونا را به رئال مادرید ترجیح می دهد ولی در شرایط فعلی هراتفاقی ممکن است رخ دهد.

6363