پپ بعداز درگیری با آگوئرو: سرخیو را خیلی دوست دارم

پپ بعداز درگیری با آگوئرو: سرخیو را خیلی دوست دارم

سایت رسمی فوتبالی- روز گذشته دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام از سری رقابتهای لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید؛ در جریان این مسابقه و در دقیقه 66 بازی، زمانی که پپ گواردیولا تصمیم به تعویض آگوئرو گرفت، ستاره آرژانتینی با عصبانیت تمام به کنار زمین رفت و در شرایطی که خشم در چهره اش موج می زد، جایش را به گابریل ژسوس داد.

به گزارش فوتبالی، قبل از آنکه آگوئرو روی نیمکت ذخیره ها بنشیند، جروبحث کوچکی هم میان او و گواردیولا درگرفت که نشان از عصبانیت هردوی آنها داشت. پپ از عصبانیت آگوئرو نسبت به این تعویض، رفتار نادرستش عصبانی شده بود و قصد داشت تا چیزی به او بگوید و آگوئرو هم به نشانه اعتراض نسبت به این تعویض به سمت سرمربی اسپانیایی تیمش رفت.

در آن زمان، میکل آرتتا دستیار گواردیولا این دو را از هم جدا کرد تا ماجرا به همین جا ختم شود. البته در پایان بازی گواردیولا و آگوئرو یکدیگر را در آغوش کشیدند تا غائله در همانجا ختم شود. 

گواردیولا در کنفرانس خبری اش در پایان بازی هم در مورد این موضوع صحبت کرد و گفت:«آگوئرو فکر می کرد که من به خاطر گلی که دریافت کردیم، ازاو عصبانی هستم. همان ضربه کرنر را می گویم. ما قصد داشتیم تا بازیکنان حریف را به صورت نفر به نفر مهار کنیم و آگوئرو فکر می کرد که من از دستش عصبانی هستم. احساسات هم بخشی از بازی فوتبال است. بعد از آن اتفاق باهم صحبت کردیم. آگوئرو پسری است که خیلی دوستش دارم.»

6363