سایت بلژیکی: نورافکن قرضی به سپاهان می‌رود

سایت بلژیکی: نورافکن قرضی به سپاهان می‌رود

وب سایت رسمی فوتبالی- یکی از رسانه‌های بلژیکی در خبری کوتاه عنوان کرد مدافع چپ ایرانی شارلروا دوباره به کشورش برمی‌گردد و این بار راهی تیم جدیدی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گمانه زنی‌ها از پیوستن یکی از بازیکنان ایرانی شاغل در ژوپیر لیگ بلژیک به سپاهان حکایت دارد، سایت lanouvellegazette از نام گزینه مد نظر طلایی پوشان پرده برداشت و خبر از نهایی شدن این انتقال داد.

در گزارش این سایت آمده است که امید نورافکن که ۶ ماه به‌عنوان بازیکن قرضی در استقلال بازی می‌کرد، اکنون دوباره به ایران بازمی‌گردد و این بار باشگاه شارلروا بلژیک تصمیم گرفته بازیکن جوان خود را به تیم سپاهان قرض بدهد.

شارلروا فردا شب در چارچوب مسابقات هفته چهارم ژوپیر لیگ بلژیک باید به مصاف زولته وارگم برود که بنابر نوشته سایت lanouvellegazette ، امید نورافکن همانند سه بازی اخیرشان این بار هم در لیست شارلروا قرار نگرفته و به ایران خواهد رفت.

این سایت تاکید کرده که امید نورافکن مثل دور برگشت فصل گذشته، امسال هم دوران بازی خود را در شارلروا و ژوپیر لیگ بلژیک نمی‌گذراند و به لیگ برتر ایران و تیم سپاهان اصفهان که طرفداران زیادی هم دارد، می‌رود.

ساعاتی قبل هم توئیتر باشگاه سپاهان خبر از حضور یک بازیکن بلژیکی در ایران داد که اکنون با تایید سایت بلژیکی، کاپیتان ۲۲ ساله تیم ملی امید با قراردادی قرضی تا پایان فصل راهی سپاهان خواهد شد و شاگرد امیر قلعه‌نویی می‌شود.

7413