قبل از انتقال گریزمان، پیکه و سوارز بارهابه او زنگ زدند ولی مسی یک بار

قبل از انتقال گریزمان، پیکه و سوارز بارهابه او زنگ زدند ولی مسی یک بار

سایت رسمی فوتبالی- آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا که در بازار تابستانی از اتلتیکومادرید جدا شد و به تیم کاتالان پیوست، جدایی دلنشینی از تیم مادریدی نداشت.

به گزارش فوتبالی، اریک اولاتس، کاشف این ستاره فرانسوی در صحبتهایی درمورد نحوه جدایی گریزمان از اتلتیکومادرید صحبت کرده و به این نکته اشاره کرده که او سزاوار خداحافظی به مراتب بهتری از تیم سابقش بوده؛ یک مراسم خداحافظی در حد و اندازه های تلاشهایی که گریزمان در طول سالهای اخیر برای این باشگاه انجام داده است.

آقای اولاتس در گفتگو باJDD دراین باره گفته:« گریزمان همیشه رویای حضور در بارسا را در سر داشت و از همین رو جدایی اش از اتلتیکو و انتقالش به بارسا اصلا مرا سورپرایز نکرد. زمانی که او منتظر انتقال به بارسا بود، پیکه وسوارز چندین بار به او زنگ زدند ولی مسی فقط یک بار با گریزمان تماس گرفت. سران بارسلونا باردیگر قبل از بازی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میان اتلتیکومادرید و یوونتوس در ماه فوریه، با گریزمان تماس گرفتند (این درحالی است که بارسایی ها مدعی شده اند که تماسهایشان با گریزمان مدتها بعد آغاز شده و این صحبتها ممکن است برای تیم کاتالان دردسرساز شود). مذاکرات در زمان مناسبی انجام نشد.»

آقای اولاتس که حالا برای اتلتیکومادرید کار می کند ادامه داد:« زمانی که آقای میگل آنخل خیل، یکی از مدیران اتلتیکو گفت که در زمینه انتقال گریزمان به بارسا شفاف سازی های درستی انجام نشده، من کاملا حرف او را باور کردم و گفته اش درست است. آنتوان پسر بدی نیست ولی وقتی در یک مسیر حرکت می کنی، دیگر راه برگشتی نیست و اینگونه ممکن است باعث ناامید شدن نزدیکانت شوی. آنتوان شایسته جدایی شایسته تری بود.»

او ادامه داد:« البته این تقصیر خود آنتوان و نزدیکانش است. من کمی ناراحت هستم چون او خیلی به میگل آنخل خیل، مدیر ورزشی تیم و دیگو سیمئونه بدهکار است. درک می کنم که گریزمان بعد از پنج فصل حضور در اتلتیکو به دنبال ماجراجویی تازه ای بود ولی با این وجود او می بایست با اتلتیکویی ها صادقانه رفتار می کرد.»

همین ماجراها باعث دور شدن گریزمان از آقای اولاتس شده است. او ادامه داد:« آنتوان وقتی به من زنگ زد که انتقالش به بارسا انجام شده بود و همین باعث ناراحتی من شد. راه ما از هم دور شده است. احساس ناراحتی زیادی می کنم. آنتوان پسر بدی نیست ولی وقتی راهی را رفتی دیگر مسیری برای برگشت نیست. او به افرادی ضربه زد که حالا دیگر درکنارش نیستند.می دانم که او از سران اتلتیکو متشکر است ولی این ناراحت کننده است واین را بدون درنظر داشتن گذشته مشترکمان می گویم. »

6363