سفر سوارز به مراکش به جای درمان مصدومیتش!

سفر سوارز به مراکش به جای درمان مصدومیتش!

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا صبح روز گذشته در شهرک ورزشی بارسلونا حضور یافت تا تست اکوگرافی از پای مصدومش به عمل بیاید. در این تست مشخص شد که ماهیچه نعلی شکل پای راستش دچار پارگی جزئی شده است و بدین ترتیب او در دو بازی آتی بارسا در لالیگا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، به رغم این مصدومیت، این ستاره اروگوئه ای درنهایت تصمیم گرفت تا سوار بر هواپیما عازم مراکش شود و در شهر طنجه مراکش تعطیلات آخر هفته اش را سپری کند. البته این در حد یک گمانه زنی و شایعه نیست و سوارز شخصا در صفحه اینستاگرامش تصاویری را از سفرش به مراکش منتشر کرده است.

البته این تصمیم کمی عجیب به نظر می رسد؛ چرا که در این شرایط او می بایست در روزهای بعد از مصدومیت برنامه های خاصی را دنبال می کرد تا بتواند کبودی پایش را کاهش داده و در نتیجه تمرینات بازیابی اش را زودتر آغاز کند. اما او در کمال تعجب عازم مراکش شده است. البته به نظر می رسد که او با اجازه مسئولان پزشکی باشگاه بارسلونا به این سفر رفته؛ چرا که می داند که دوران بازیابی اش چندان کوتاه نخواهد بود ودست کم یک ماهی از میادین ورزشی به دور خواهد ماند.

داستانهای مصدومیتهای لوئیس سوارز و جنجالهای حاشیه ای اش داستان جدیدی نیست. زمانی که چند روز قبل از برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا میان دو تیم بارسلونا و والنسیا، سوارز ناگهان تصمیم به جراحی مینیسک زانوی پای راستش گرفت، حرف و حدیثهای زیادی ایجاد شد و خیلی ها معتقد بودند که او می توانست چند روز دیگر هم درد را تحمل کرده و بعد از حضور دراین فینال حساس و سرنوشت ساز، پایش را به تیغ جراحان بسپارد. البته همین شایعات سبب شد تا در آن زمان سوارز با انتشار بیانیه ای ، از تصمیمش برای انجام سریع این جراحی صحبت کند و بگوید که به خاطر بهبود هرچه زودتر برای حضور درکوپا آمه ریکا، این عمل را انجام نداده است.

حالا و با گذشت چند ماه از آن اتفاق،سوارز در تصمیم جنجالی دیگری به جای آغاز تمرینات بازیابی مصدومیتش، برای تعطیلات کوتاه مدتی عازم مراکش شده تا بار دیگر خبرساز شود.

6363