استراتژی بارسا: تلاش به جذب نیمار برای هشدار دادن به مسی

استراتژی بارسا: تلاش به جذب نیمار برای هشدار دادن به مسی

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا بعد از باخت در اولین بازی اش در فصل جدید رقابتهای لالیگا، مقابل اتلتیک بیلبائو، هنوز از تلاش برای جذب نیمار دست نکشیده است و مدیران این باشگاه تصمیم دارند تا در هفته آتی پیشنهاد جدیدی برای جذب این ستاره برزیلی ارائه کنند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که اختلاف نظرهای زیادی میان سران دو باشگاه برسرانتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسا وجود دارد. دراین میان روزنامه لوپاریزین بدون اشاره به منبع درج خبرش، به این نکته اشاره کرده که مسئولان بارسلونا قصد دارند تا پیشنهاد جدیدی برای جذب نیمار ارائه دهند و حالا و با انتقال قرضی کوتینیو (که بازیکن مورد علاقه سران پی.اس.جی بود) به بایرن مونیخ، مشخص نیست که بارسایی ها چه ایده ای در ذهن دارند.

از سوی دیگر روزنامه لوپاریزین در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که تلاشهای مصرانه سران بارسلونا برای جذب نیمار، ممکن است در حد یک هشدار برای مسی باشد تا به او ثابت کنند که برای جذب نیمار می کوشند و در نتیجه او را راضی نگاه دارند و نشان دهند که تمام تلاششان رابرای به خدمت گرفتن این بازیکن برزیلی که مسی از بازی درکنارش لذت می برد، به کار گرفته اند. در هر صورت بارسایی ها منتظر آن هستند تا نیمار قاطعانه از خواسته اش صحبت کرده و بگوید که می خواهد پیراهن بارسلونا را به تن کند.

پیشنهاد سران باشگاه پاری سن ژرمن برای فروش نیمار به بارسلونا، مبادله او با چند بازیکن و دریافت دست کم 100 میلیون یورو پول نقد بود که در لیست بازیکنان محبوبشان نام کوتینیو و عثمان دمبله دیده می شد. اما حالا بارسایی ها کوتینیو را به بایرن واگذار کرده اند و بعید است دمبله را هم به سادگی از دست بدهند و از همین رو هم مدیران پاری سن ژرمن فعلا تصمیم دارند تا نیمار را درتیمشان حفظ کنند. آنها معتقدند که نیمار هنوز بازیکن تیمشان است و تا سه سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و در صورتی که یک پیشنهاد جذاب از راه نرسد، او در پاریس خواهد ماند.

توخل سرمربی پاری سن ژرمن هم روز شنبه اعلام کرد که از نظر او، پاری سن ژرمن قوی، پاری سن ژرمن با نیمار است و تصمیم دارد تا برای حفظ این ستاره برزیلی درتیمش بجنگد و از او محافظت کند تا بتواند دوباره دل هواداران تیم را به دست بیاورد

6363