صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه با استراماچونی

صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه با استراماچونی

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه با آندره استراماچونی سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، امیر حسین فتحی پس از نشست با آندره استراماچونی سرمربی آبی پوشان  اظهار داشت: جلسه خیلی خاصی نبود. ما جلساتی منظم و هفتگی با یکدیگر داریم و این نشست هم در همان راستا بود. در فضایی گرم و صمیمی در خصوص مسائل تیم نظرات مان را بیان کردیم و این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فتحی در خصوص برخی خبرها که در رسانه های داخلی و خارجی در خصوص استقلال مطرح شده بود بیان داشت: امسال تیم را خوب و زود بستیم و کار را به موقع شروع کردیم و در شرایط ایده آل هستیم. اما انگار بعضی ها از موفقیت تیم ناراحت می شوند و برای جلوگیری از این موفقیت دست به حاشیه سازی می زنند. نمی گویم هیچ مشکلی نداریم، اما مشکلی که به تیم ضربه بزند نداریم.

وی در خصوص کمپ جدید تمرینی آبی پوشان گفت: این مجموعه را سه، چهار ماه است در اختیار داریم و مشغول تجهیز آن بودیم که خدا را شکر کار تمام شد و امروز آن را افتتاح کردیم. اینجا هم محل تمرین تیم است و هم دفتر کار استراماچونی و همکارانش.

فتحی در خصوص ادامه فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات تصریح کرد: همانطور که استراماچونی به ما اعلام کرده، در پست مهاجم دوم یا هافبک بازیساز یک بازیکن نیاز داریم و در حال رایزنی هستیم تا بهترین گزینه را با بهترین شرایط جذب کنیم.

7655