پاریس عقب نشینی کرد؛ احتمال انتقال قرضی نیمار

پاریس عقب نشینی کرد؛ احتمال انتقال قرضی نیمار

سایت رسمی فوتبالی - پاری سن ژرمن حاضر شده که نیمار را با قراردادی قرضی و با بند خرید اجباری به تیمی دیگر واگذار کند چرا که این ستاره برزیلی همچنان در پی راهی برای جدایی از این تیم است.

به گزارش فوتبالی، نیمار در هفته های اخیر در مرکز توجه و شایعات بوده است. این بازیکن در اردوی پیش فصل پاری سن ژرمن شرکت نکرد و به باشگاه اعلام کرد که خواهان جدایی است. او در سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شده و به فرانسه رفت و به این باشگاه کمک کرد که دو سال متوالی قهرمان لیگ فرانسه شود اما موفق به کسب جام در لیگ قهرمانان اروپا نشد. بارسلونا و رئال مادرید در هفته های اخیر به صورت جدی برای جذب او تلاش کرده اند و گفته می شود که یوونتوس نیز علاقه زیادی به حضور این بازیکن در تیم خود داشته است اما هیچ یک بر سر مبلغ این انتقال با مدیران پی اس جی به توافق نرسیدند. پاری سن ژرمن همچنین هرگونه انتقال پول به علاوه بازیکن را نیز برای این بازیکن رد کرد. اما حالا که پنجره نقل و انتقالات لیگ های اروپایی هفته های پایانی خود را سپری می کند و اکثر مسابقات نیز آغاز شده اند، لئوناردو، مدیر ورزشی، و توماس توخل، سرمربی این تیم، انتظار دارند که شرایط انتقال نیمار مشخص شود. 

پاری سن ژرمن حاضر شده که پیشنهاد انتقال قرضی این بازیکن 27 ساله با بند خرید اجباری که قیمتی حدود 220 تا 250 میلیون یورو خواهد داشت را نیز بررسی کند. بارسلونا اصلی ترین مشتری نیمار است و تیم والورده تلاش زیادی برای حضور دوباره این بازیکن در کنار لیونل مسی می کند. با این حال تلاش رئال مادرید نیز در هفته های اخیر برای مذاکره با این بازیکن و مدیران پاریس بسیار جدی بوده چرا که آنها قصد دارند ناکامی فصل گذشته را جبران کرده و جای خالی فوق ستاره پرتغالی خود که به یوونتوس پیوسته را پر کنند. 

1070