برنامه فوتبال 120 به زودی روی آنتن

برنامه فوتبال 120 به زودی روی آنتن

وبسایت رسمی فوتبالی– برنامه فوتبال 120 به زودی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از تعطیلی برنامه نود، این شایعه منتشر شد که دیگر برنامه عادل فردوسی‌پور یعنی برنامه فوتبال 120 در تلویزیون هم پخش نخواهد شد تا دیگر هیچ اثری از عادل در جام جم نباشد اما همه اتفاق ها مربوط به شبکه سه بود و عادل فردوسی پور فوتبال 120 را در شبکه ورزش روی آنتن برد.  صدای عادل فردوسی پور، در مستندهای شبکه مستند هم پخش شد تا نشان دهد که عادل فردوسی پور از سازمان نرفته است و همچنان در شبکه ورزش حضور دارد و حتی احتمال گزارش کردن او در این شبکه هم وجود دارد. احسان شیعه مدیر شبکه ورزش از فردوسی پور هم خواسته بود تا رقابتهای اروپایی را گزارش کند اما خود فردوسی پور تمایلی به این کار ندارد و مشخص نیست که در فصل جدید قصد دارد چنین کاری انجام دهد یا نه. خبری که در این باره تایید شده است این است؛ زمانی که علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما باشد، عادل فردوسی پور جایی در این شبکه نخواهد داشت. 

با این همه برنامه عادل که به مسابقات فوتبال خارجی اختصاص دارد، به زودی پخش خواهد شد.  طبق اطلاعات سایت فوتبالی، پیش تولید این برنامه از مدتها قبل استارت خورده و حتی صفحه توئیتر و اینستاگرام این برنامه هم از افراد علاقه مند به همکاری با فوتبال 120 خواسته که رزومه خود را برای ادمین این صفحات بفرستند.

به این نکته هم اشاره کنیم که طی روزهای گذشته شایعه شده بود عادل فردوسی‌پور اجرای برنامه فوتبال 120 را به عهده خواهد داشت اما چنین شایعه‌ای صحت ندارد و مثل سال گذشته، حمید محمدی این برنامه را اجرا خواهد کرد. ماجرای حضور فردوسی پور هم در شبکه تلویزیونی اینترنتی هم تکذیب شده است و او تمایلی به حضور در آی پی تی وی ها ندارد. جالب است بدانید که آی پی تی وی ها زیر نظر صدا و سیما کار می کنند و شاید یکی از دلایلی که فردوسی پور نمی خواهد با آی پی تی وی ها کار کند همین ماجرا باشد. او البته تجربه همکاری با تلویزیون اینترنتی آیو را در جام ملتهای اروپای 2016 دارد که برنامه ای با عنوان هت تریک را روی آنتن برد و مجری او هم در این برنامه محمد حسین میثاقی بود. برنامه هت تریک در آن زمان زیاد دیده نشد و با توجه به کیفیت خوب برنامه که در حد فوتبال 120 بود، عجیب بود که این تجربه موفق از کار در نیامد.

1984