عکس / واکنش لوکاکو به انتقادات از اضافه وزن او

عکس / واکنش لوکاکو به انتقادات از اضافه وزن او

سایت رسمی فوتبالی - روملو لوکاکو، خرید جدید اینتر، با انتشار یک عکس از خود در شبکه های اجتماعی، انتقاداتی که از اضافه وزن او پس از پیوستن به سری آ می شود را به سخره گرفت.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو تابستان امسال با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو پس از دوسال حضور در منچستریونایتد از این تیم جدا شده و به اینتر پیوست. مدیران اینتر بلافاصله شماره 9 این تیم که پیش از این در اختیار مائورو ایکاردی بود را به مهاجم بلژیکی دادند و این در حالی است که کاپیتان سابق اینتر هنوز به صورت قطعی از این تیم جدا نشده است. کمتر از یک هفته به آغاز رقابت های سری آ ایتالیا مانده و لوکاکو زیر ذره بین رسانه های ایتالیایی قرار دارد. روزنامه تاثیرگذار ایتالیایی کوریره دلو اسپرت مدعی شده که وزن این بازیکن 104 کیلوگرم است و کادر پزشکی اینتر از او خواسته اند که این وزن را به کمتر از 100 کیلوگرم برساند و در صورت ادامه این شرایط نمی تواند در بازی ابتدایی سری آ برابر لچه به میدان برود. این انتقادات باعث شد که لوکاکو با انتشار عکسی از خود، آمادگی بدنی اش را به نمایش بگذارد و به این شایعات پایان دهد. او یک سلفی سیاه و سفید در آینه از خود منتشر کرد و روی آن نوشت که " برای یک پسر چاق بد نیست. "

کوریره تنها مرجعی نبود که روی شرایط فیزیکی لوکاکو در هفته های اخیر متمرکز شده بود. تعداد از بازیکنان سابق منچستریونایتد نیز به شرایط فیزیکی این بازیکن اعتراض کرده و حتی از جدایی او از اولدترافورد ابراز خوشحالی کرده بودند. مهاجم بلژیکی سال 2017 از اورتون به منچستریونایتد پیوست و موفق شد در 96 بازی 42 گل برای این تیم به ثمر برساند.

1070