آذری: پای دروازه‌بانمان هستیم کمااینکه پای قبلی‌ها ایستادیم!

آذری: پای دروازه‌بانمان هستیم کمااینکه پای قبلی‌ها ایستادیم!

سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که آیا از 27 اسفند 97 تا امروز هیچ مطالباتی جذب نکرده‌اید که به حساب بستانکار باشگاه‌ها واریز کنید؟ 

به گزارش فوتبالی، سعید آذری در مورد آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای میزبانی از تیم سایپا در هفته اول لیگ برتر گفت: ما همیشه برای مبارزه آماده‌ایم. از امروز هم مراحل پایانی نصب دوربین‌ها و گیت‌ها را آغاز می‌کنیم تا عصر پنجشنبه هواداران هم از گیت‌ها عبور کنند، هم از دوربین‌ها رد شوند و در جای خودشان بنشینند.

وی در ادامه گفت: البته ورزشگاه فولادشهر از گذشته سیستم کنترل الکترونیکی و ویدئویی داشته است، فقط قرار شد که بحث گیت‌ها را انجام بدهیم، که چون این ورزشگاه در تملک کارخانه ذوب آهن است یک سری موازین مالی داشت و به همین خاطر زمان برد، اما به هر حال هواداران می‌توانند پنجشنبه در ورزشگاه خودشان شاهد بازی باشند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد ساختن سکوها در ورزشگاه فولادشهر گفت: طبق آخرین بازدیدی که دیروز انجام دادم، این مسئله در خوش‌بینانه‌ترین حالت اواخر شهریور درست می‌شود.

آذری در مورد وضعیت تیم ذوب آهن گفت: خدا را شکر تیم آماده است، دو مسابقه بزرگ را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم و 4 بازی تدارکاتی در شهرهای مختلف داشتیم. سرخوردگی ناشی از شکست مقابل الاتحاد وجود دارد که با بچه‌ها صحبت کردیم و امیدواریم آنها آماده بازی شوند. از نظر فنی مشکلی نداریم، دو بازیکن خارجی که جذب کردیم؛ یکی از آنها در لیگ قهرمانان برای ما گل زد و مدافع ما نیز فکر می‌کنم برای بازی هفته اول آماده خواهد شد.

وی که با برنامه و اما وررزش گفت و گو می‌کرد، در مورد پرونده نقل و انتقالات تیم ذوب‌آهن گفت: ما به دنبال یک بازیکن خارجی دیگر هستیم، هنوز پرونده نقل و انتقالات را نبسته‌ایم. اگر مذاکرات به خوبی پیش برود قبل از بسته شدن پنجره تابستانی این بازیکن را به خدمت می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند جدایی رشید مظاهری باعث شد تیم ذوب‌آهن در خط دروازه دچار ضعف شود، گفت: من به نقد کارشناسان احترام می‌گذارم، اما فکر کنم آنها یک نیمه بازی را ندیدند. محمدباقر صادقی محصول آکادمی باشگاه ذوب‌آهن است، همانطور که دروازه‌بانان بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند، او هم ممکن است اشتباه کند. نمونه آخر آن اشتباهات دروازه‌بان لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. به نظر من منتقدان ممکن است نیمه اول مخصوصا 20 دقیقه اول آن بازی را ندیده باشند. اگر صادقی آن واکنش‌های استثنایی را نداشت، ما در همان نیمه اول سه گل دریافت کرده بودیم. فشار زیادی روی دروازه ما بود. او شایستگی اعتماد را دارد. ما پای دروازه‌بانمان ایستاده‌ایم، کمااینکه پای دروازه‌بانان قبلی ذوب آهن هم ایستادیم و آنها با اینکه در ابتدا مشهور نبودند، آمدند زحمت کشیدند، تمرین کردند و باشگاه و مربیان هم به آنها کمک کرد تا به بهترین گلر‌های حال حاضر ایران تبدیل شدند.

آذری در خصوص اینکه چه زمانی پرونده نقل و انتقالات ذوب آهن بسته می‌شود، گفت: علیرضا منصوریان یک بازیکن دیگر را از ما خواسته که با جذب او فکر کنم پرونده نقل و انتقالات ما بسته شود، ضمن اینکه نباید را اعداد و ارقام قراردادهای نیم فصل اول در بوق کرد. ممکن است این اعداد و ارقام تا نیم فصل بشکند یا بازیکنانی پولشان را نگیرند و جدا شوند. این اعداد و ارقام نهایی نیستند.

وی در مورد بدهکاری تیم ذوب‌آهن گفت: سازمان لیگ لیستی را 11 جولای 2019 یعنی حدود یک ماه پیش به ما داد، آخرین پولی که ما دریافت کرده‌ایم، 27 اسفندماه 97 بود که از آن روز 6 ماه گذشته است و هیچ سند دیگری به حساب باشگاه‌ها نخورده است. سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که آیا از 27 اسفند 97 تا امروز هیچ مطالباتی جذب نکرده‌اید که به حساب بستانکار باشگاه‌ها واریز کنید؟  6 ماه است هیچ سندی برای باشگاه ها نزدید. چگونه می‌گویید باشگاه ذوب‌آهن بدهکار است؟ تمام پول هایی که دادید علی الحساب است. تا 27 مرداد اسناد جدید باشگاه‌ها را به حساب مطالباتشان بنشانید، آن وقت مشخص می شود که باشگاه ذوب آهن بدهکار است یا خیر.



9697