بهادری: مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد/ تلاش می‌کنیم ورزشگاه را تا پنجشنبه آماده کنیم

بهادری: مشکل هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان حل شد/ تلاش می‌کنیم ورزشگاه را تا پنجشنبه آماده کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- عطاءالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از حل مشکل ثبت هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.

به گزارش فوتبالی، عطاءالله بهادری در گفت‌وگویی درباره ثبت یا عدم ثبت اعضای جدید هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان در سازمان لیگ اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) امور مربوط به این موضوع را انجام دادیم و کارهای اداری آن تمام شده است. انتقال باشگاه انجام شده است و این مشکل حل شد. قرارداد اعضای تیم را هم در هیئت فوتبال مسجدسلیمان ثبت کردیم تا مسئولان هیئت مدیره این قراردادها را اسکن کنند و به سازمان لیگ بفرستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برای دیدار روز پنجشنبه نفتی‌ها برابر تراکتور تبریز در هفته نخست لیگ برتر، آماده می‌شود یا خیر، تصریح کرد: در تدارک هستیم که ورزشگاه را به شروع لیگ برسانیم. صندلی‌ها شماره‌گذاری و در ورزشگاه نصب شده است. قرار است دو گیت در ورودی ورزشگاه نصب کنیم و به زودی سایت بلیت‌فروشی را هم راه‌اندازی خواهیم کرد. قرارداد دوربین‌ها هم منعقد شده و تلاش می‌کنیم تمام شرایط را تا بازی با تراکتور فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره حضور ممدو کولیبالی در تمرینات شاگردان مهدی تارتار به تسنیم گفت: او روز جمعه وارد ایران شد و همان روز در دیدار دوستانه با پارس جنوبی به میدان رفت. این بازیکن در تمرینات تیم حضور دارد و پیوستنش به نفت به نظر تارتار بستگی دارد.

7655