بازگشت سایپا به کرج؛ تکرار یک اشتباه

بازگشت سایپا به کرج؛ تکرار یک اشتباه

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گزارش انتقادی روزنامه ایران ورزشی در واکنش به شایعه احتمال بازگشت سایپا به کرج را برایتان انتخاب کردیم:

* زمانی که سایپا در کرج حضور داشت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد. در آن زمان، حتی این مشکلات باعث اختلافات زیادی بین باشگاه سایپا و مسئولان ورزش این استان شد تا نارنجی‌پوشان نتوانند از ورزشگاه انقلاب کرج به راحتی استفاده کنند و بدهکار شدند. این مشکلات باعث بازگشت سایپا به تهران شد.

* استان البرز 2 تیم در لیگ یک و لیگ 2 دارد که شاید بد نباشد به جای انتقال سایپا به کرج، از آن تیم‌ها حمایت شود تا به لیگ برتر برسند. در حال حاضر اکسین البرز در لیگ یک حضور دارد و شهدای رزکان در لیگ 2 که بدون شک اگر از این تیم‌ها به درستی حمایت شود، می‌توانند به دسته‌های بالاتر برسند و حتی لیگ برتری هم شوند.

* ورزشگاه انقلاب کرج هیچ‌کدام از استانداردهایی که فدراسیون فوتبال روی آن تأکید داشته را ندارد. این ورزشگاه حتی ظاهراً از زمین چمن مناسبی هم برخوردار نیست، ضمن اینکه باشگاه سایپا از مدتی قبل ورزشگاه دستگردی تهران را برای لیگ نوزدهم اجاره کرده اما با این شرایط معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. باید دید کاندیداهای نمایندگی مجلس دست از تبلیغات فوتبال خود برمی‌دارند و اجازه می‌دهند تیم‌ها با آرامش کار خود را دنبال کنند یا اینکه آن اشتباه قبلی در مورد سایپا تکرار می‌شود و این تیم با استرس کار خود را دنبال خواهد کرد.

1984