مودریچ: خطا روی سوارز از روی قصد نبوده و اتفاقی بود

مودریچ: خطا روی سوارز از روی قصد نبوده و اتفاقی بود

سایت رسمی فوتبالی - لوکا مودریچ می گوید خطا روی دنیس سوارز که منجر به اخراج او در دیدار برابر سلتاویگو شده از روی قصد نبوده و به صورت اتفاقی رخ داده است. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته موفق شد علیرغم اخراج لوکا مودریچ با نتیجه 3 - 1 در هفته اول رقابت های لالیگا برابر سلتاویگو به برتری برسد. برنده توپ طلا برای اولین بار در لالیگا به دلیل خطا روی سوارز با کارت قرمز جریمه شد. داور در ابتدا این بازیکن را از زمین اخراج نکرد اما سیستم کمک داور ویدیویی به او تذکر داد که باید صحنه را بازبینی کند و پس از آن داور تصمیم گرفت که مهاجم کروات را جریمه کند. مودریچ پس از بازی از شبکه های اجتماعی برای اعلام اعتراض خود به این تصمیم استفاده کرد. او در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: " من به خاطر یک خطای اتفاقی اخراجی شدم. در زندگی ام هرگز از قصد چنین خطایی روی یک بازیکن انجام نمی دهم. این اتفاق به صورت کامل تصادفی بود! "

با این حال سرجیو راموس پس از بازی اعلام کرد که تصمیم کمک داور ویدیویی را به صورت کامل درک می کند. کاپیتان رئال مادرید به خبرنگاران گفت: " هرچیزی که از فوتبال مراقبت کند، خوب است. امروز این تصمیم علیه ما بود. ما با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دادیم. فکر نمی کنم مودریچ با نیت بدی این کار را کرده باشد اما دیر رسید و داور ابهاماتی درباره صحنه داش. او با دیگر داوران صحبت کرد و این تصمیم را گرفت. این سیستم اینجاست تا به ما کمک کند و اگر این تصمیمات از فوتبال مراقبت می کنند، ما از آنها استقبال می کنیم. "

1070