شماره ۱۰ بی سر و صدا به احمدزاده رسید

شماره ۱۰ بی سر و صدا به احمدزاده رسید

وب سایت رسمی فوتبالی-فرشاد احمدزاده با حرکتی خزنده شماره 10 پرسپولیس را دوباره از آن خود کرد تا جونیور براندائو بعد از عقد قرارداد نتواند بهترین شماره سرخ ها را بردارد.

به گزارش فوتبالی،احمدزاده که با دلخوری از پرسپولیس رفت با ناراحتی و دلخوری شدیدی هواداران این تیم برگشت و حتی در اولین تمرین پیش فصل مورد عتاب سکونشین های محل تمرین قرار گرفت اما مدتی بعد بزگترهای پرسپولیس او را با هواداران آشتی دادند تا ظاهرا کسی کاری به کار او نداشته باشد.

در این میان جالب اینجا بود که احمدزاده که با رفتنش پیراهن شماره 10 پرسپولیس را از دست داه بود در بازگشت به تمرینات سرخ ها ابتدا پیراهن‌های بی شماره به تن می‌کرد.او با علم به اینکه مهدی شریفی شماره 10 را به تن می کند خیلی زود دنبال این شماره نرفت ضمن اینکه خود شریفی هم پیراهن شماره 10 را برنداشت.بعد از مدتی احمدزاده انگار که قید شماره 10 را زده باشد با شماره 77 در تمرینات و بازی های تدارکاتی ظاهر شد؛ شماره ای که پیشتر متعلق به محسن مسلمان بود و اینطور به نظر می رسید فرشاد قصد دارد یاد و خاطره همبازی سابقش را زنده نگه دارد.

در عین حال شریفی دوباره شماره 10 را برداشت اما روزگار به او رحم نکرد و کالدرون نام را در لیست مازاد پرسپولیس گذاشت تا این شماره خالی بماند.بعد از رفتن شریفی به نظر می رسید با حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس او خیلی زود به محبوبترین شماره تیم های فوتبال برسد اما پروسه جذب مهاجم خارجی آنقدر طولانی شد که احمدزاده دوباره به سمت این شماره خیز برداشت .

روز گذشته وقتی احمدزاده برای ثبت قراردادش به هیات فوتبال تهران رفت مشخص شد مقابل نام او شماره 10 ثبت شده است و این یعنی که فرشاد با شماره 10 به پرسپولیس برگشته است.اتفاقی که در یک پروسه دو ماهه و به صورت نامحسوس رخ داد.

7655