حمله بی‌سابقه پروین به وزیر ورزش و داورزنی

حمله بی‌سابقه پروین به وزیر ورزش و داورزنی

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم گفتگوی خبرگزاری فارس با علی پروین را برایتان انتخاب کردیم:

* اتفاقاتی از سوی وزارت ورزش و جوانان رخ داده که به نظر من برای این است که پرسپولیس و استقلال نابود شوند. آقای سلطانی‌فر! از زمانی که شما به وزارت ورزش آمدید متاسفانه فقط یک کار برای پرسپولیس و استقلال کردید و آن این بود که دائما هیأت مدیرهو مدیرعامل این دو باشگاه را تغییر دادید و این مسئله نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد. بهتر است بروید و ایراد کارتان را پیدا کنید. به نظر من شما یا مشاوران خوبی ندارید یا مشاوران شما اطلاعات غلطی می‌دهند.  

* آنهایی که در این مدت برای پرسپولیس و حتی استقلال کارهایی انجام داده‌اند چه گلی به سر این دو باشگاه زدند که ما پیشکسوتان نزدیم؟ ما هر کاری کردیم برای خوشحالی هواداران بوده و حالا جالب است که هر بار پرسپولیس یا استقلال دچار مشکلی می‌شوند یا مسائلی درون آنها به وجود می‌آید وزیر ورزش خود را کنار می‌کشد.آقای وزیر ورزش! شما رئیس مجمع این دو باشگاه هستید. 

*  آقای سلطانی‌فر! یادتان می‌آید که در سال 97 در جلسه‌ای که با هم داشتیم شما گفتید که برای پرسپولیس 90 میلیارد و برای استقلال 82 میلیارد آورده داشتید؟ خدا پدر ایرانسل را بیامرزد چرا که شما آورده‌ای نداشتید بلکه این کار را یک اپراتور تلفن همراه انجام داد. شما چه آورده‌ای داشتید؟ من فقط یک جمله را درباره وزارت ورزش و مدیران آن فهمیده‌ام و آن این است که شما با مردم روراست نیستید. قسم می‌خورم اگر این اسپانسر هم نبود سرنوشت استقلال و پرسپولیس شبیه سرنوشت پاس، بانک ملی، دارایی و ... می‌شد. این تیم‌ها همگی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ما بودند که با همین رفتارهای مدیریتی نابود شدند. 

* در این شرایط سخت اقتصادی تنها دلخوشی هواداران همین فوتبال است که میلیون‌ها نفر از مردم کشورمان با آن روزگار خود را سر می‌کنند.دولتمردان برای جمع کردن چنین جمعیت انبوهی چند صد میلیارد دلار باید هزینه کنند؟ متاسفانه با تصمیمات سلطانی‌فر و دوستانش همین دلخوشی‌ها را هم از مردم می‌‌گیرند. 

* در این چند سال کدام تصمیم آقایان درست بوده است؟ هر بار فردی را از قوطی درآوردند و به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. باید فردی مثل داورزنی برای پرسپولیس و استقلال تصمیم بگیرد؟ اگر داورزنی تصمیم‌ گیرنده است پس سلطانی‌فر چه کاره است؟  

* بهتر است داورزنی به جای رسیدگی به وضعیت پرسپولیس و استقلال درباره مسائل خانوادگی‌اش تصمیم بگیرد که می‌دانم این روزها مشکلات زیادی دارد!  مطمئن هستم که باز هم یک نفر را از قوطی در می‌آورند و مدیر عامل می‌کنند! 

*  سلطانی‌فر در 365 روز سال دنبال فدراسیون‌هاست و می‌خواهد مشکلات آنها را حل کند و بیشتر دنبال این است که در این 365 روز استیضاح نشود! حالا اگر نگران استیضاح شدن هستید پس پرسپولیس و استقلال را به هوادارانش بدهید. 

* برای هزارمین بار می‌گویم آقایان منتظر هستند یک پیشکسوت فوت کند و به ورزشگاه شهید شیرودی بیایند تا او را تشییع کنند و بعد هم بروند به کارشان برسند. قبلا معرفت داشتند و علاوه بر ورزشگاه شهید شیرودی به بهشت زهرا هم می‌آمدند اما الان دیگر بهشت زهرا هم نمی‌آیند و در همان شهید شیرودی کار را تمام می‌کنند!

1984