سیتی 2 - 2 تاتنهام؛ VAR دست بردار گواردیولا نیست!

سیتی 2 - 2 تاتنهام؛ VAR دست بردار گواردیولا نیست!

سایت رسمی فوتبالی - منچسترسیتی در شبی که بدشانس بود در نهایت 2-2 مقابل تاتنهام متوقف شد.
                                                                                        

به گزارش فوتبالی به نقل از "ورزش سه"، سیتیزن ها در دیداری جذاب و تماشایی در نهایت بدشانس بود که مقابل تاتنهام به پیروزی نرسید و همانند دیدار فصل قبل لیگ قهرمانان، گل لحظات پایانی این تیم توسط VAR مردود اعلام شد تا اولین تساوی فصل سیتی حاصل شود.

 اولین فرصت بازی برای سیتی در دقایق ابتدایی ایجاد شد اما حضور به موقع مدافعان تاتنهام باعث شد ضربه استرلینگ راهی کرنر شود.

اما رفته رفته دامنه حملات سیتی افزایش یافت و این تیم در نهایت در دقیقه 9 به گل رسید. ارسال تماشایی کوین دی بروین با ضربه سر دقیق رحیم استرلینگ همراه شد تا سیتیزن ها به گل اول دست یابند.

 اما در ادامه تاتنهام پیش کشید و در دقیقه 35 به گل تساوی دست یافت. اریک لاملا پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فنی و تماشایی ادرسون را مغلوب کرد.

در دقیقه 28 و یک بار دیگر روی ارسال دی بروین، سیتی صاحب موقعیت شد اما ضربات سر رودری و لاپورته فایده ای نداشت و لوریس توپ را مهار کرد.

 اما در دقیقه 35 سیتی به گل دوم رسید. این بار کوین دی بروین با ارسال زمینی آگوئرو را صاحب فرصت کرد و این مهاجم آرژانتینی در دهانه دروازه زننده گل دوم لقب گرفت.

درخشش خیره کننده دی بروین ادامه یافت و در دقیقه 36 خودش فرصت گلزنی داشت اما ضربه او به بیرون رفت. ستاره بلژیکی یک بار دیگر موقعیت سازی کرد اما ضربه ضعیف گوندوغان به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 1-2 سیتی پایان یابد.

 در همان اوایل نیمه دوم و روی پاس استرلینگ؛ سیتی صاحب موقعیت شد اما ضربه آگوئرو از بالای دروازه به بیرون رفت.

 در دقیقه 54 و روی اشتباه اندومبله، برناردو سیلوا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در اختیار لوریس قرار گرفت.

 اما فرصت سوزی های تاتنهام در دقیقه 57 منجر به گل مساوی تاتنهام شد. روی ارسال کرنر لاملا، لوکاس مورا که تازه چند لحظه بود وارد زمین شده بود با ضربه سر دقیق گل مساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 61 رودری با یک ضربه تماشایی دروازه تاتنهام را تهدید کرد اما هوگو لوریس واکنش بسیار خوبی نشان داد. یک دقیقه بعد و در شلوغی محوطه ضربه برناردو سیلوا به دیرک دروازه تاتنهام خورد تا بدشانسی سیتیزن ها تکمیل شود.

 در دقیقه 70 گابریل ژسوس با حرکتی انفرادی می توانست گل سوم سیتی را به ثمر برساند اما مدافعان تاتنهام مانع رخ دادن این اتفاق شدند. در ادامه باز هم توپ و میدان در اختیار سیتی بود اما موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه تاتنهام ایجاد نمی شد.

 در دقیقه 79 و روی ارسال دی بروین، گابریل ژسوس با ضربه سر دروازه تاتنهام را تهدید کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 اما در نهایت حملات سیتی نتیجه داد و این تیم در اوقات اضافی به گل رسید. توپ در شلوغی محوطه به گابریل ژسوس رسید و او با ضربه ای محکم گل برتری سیتی را به ثمر رساند اما این گل به دلیل هند لاپورته مردود اعلام شد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.