استراتژی رئال مادرید در قبال نیمار چیست؟

استراتژی رئال مادرید در قبال نیمار چیست؟

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا به دنبال جذب مجدد نیمار است، و رئال مادرید فعلا حاضر است که این بازیکن به رقیب دیرین آنها برود. اما اگر شرایط اجازه بدهد، رئال برای خرید نیمار وارد عمل خواهد شد.

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه در تابستان گذشته برای خرید نیمار وارد عمل شد اما ناکام ماند، چون او ترجیح می‌داد به بارسلونا برگردد. سران مادرید می‌دانند که اولویت اصلی این بازیکن 27ساله بازگشت به بارسا است.

بارسا حالا به مرحله مذاکره رودررو با پی‌اس‌جی رسیده است و هیاتی از مقامات بارسلونا به دیدار لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن رفته‌اند. اما تماس‌های رئال مادرید کاملا غیررسمی بوده است و آنها تلاش کرده‌اند تنها به پاریسی‌ها بگویند که به خرید این بازیکن علاقه دارند.

اگر بارسا با پی‌اس‌جی به توافق برسد و نیمار را بخرد، مادرید نام او را از لیست خود خط خواهد زد. اما اگر مذاکرات دو باشگاه به نتیجه نرسد، مادرید انتظار دارد که سران پی‌اس‌جی به سراغ آنها بیایند.

پی‌اس‌جی نمی‌تواند بازیکنی که طرفداران دیگر او را نمی‌خواهند را نگه دارد، و او با چهره‌های کلیدی رختکن هم مشکل پیدا کرده است. در صورتی که نیمار به بارسا نرود، رئال می‌تواند او را با قیمت پایینی بخرد.

البته زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید چندان موافق خرید نیمار نیست. او به سران باشگاه گفته که این بازیکن را نمی‌خواهد، چرا که در پست او بازیکنان پرشماری دارد.

8444