گواردیولا: پوچتینو تعریف‌های من را باور نمی‌کند

گواردیولا: پوچتینو تعریف‌های من را باور نمی‌کند

سایت رسمی فوتبالی - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، باور دارد که ستایش های پیشین او از تاتنهام به خوبی توسط مائوریسیو پوچتینو درک نشده است. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امشب در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام خواهد بود و به همین دلیل سرمربی اسپانیایی این تیم در صحبت های خود پیش از بازی مدعی شد که پوچتینو تعاریف او از این تیم را در گذشته باور نکرده است. گواردیولا در کنفرانس خبری خود که روز جمعه برگزار شد، گفت: " نمی دانم که پوچتینو تعاریف زیادی از سایر مربیان مانند من دریافت کرده یا نه اما اینطور فکر نمی کنم. نظرات من درباره او در سطح بسیار بالایی قرار دارد. حتی اگر او حرف من را باور نکند اما مربی بسیار بسیار بسیار بسیار خوبی است. "

پوچتینو در کنفرانس خبری خود به شوخی گفته بود: " برای من بهترین راه اینکه ببینیم کی بهترین است حضور در رینگ بوکس است. نمی دانم چه کسی پیروز خواهد شد. هرچند این یک شوخی است. قرار نیست من و پپ این کار را بکنیم. من کنار زمین بسیار شجاع هستم چون میدانم که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد بنابراین به خوبی فریاد میزنم و هر کار دیگری انجام می دهم. نکته این است که من دوست دارم تیمم را با سایر تیم ها مقایسه کنم. فوتبال یک ورزش جمعی است. این رقابتی انفرادی نیست. شاید ما نیاز به یک رقابت برای مربیان داشته باشیم. "

1070