والورده: گریزمان باید بیشتر در جریان بازی باشد

والورده: گریزمان باید بیشتر در جریان بازی باشد

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، پس از شکست تیمش در هفته اول رقابت های لالیگا گفت که آنتوان گریزمان باید بیشتر در جریان بازی قرار داشته باشد.. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 28 ساله شب گذشته در شکست شوکه کننده 1 - 0 بارسلونا برابر اتلتیکو بیلبائو در هفته اول رقابت های لایگا برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. این بازیکن که با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به نیوکمپ آمده، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است اما نتوانست در غیاب لیونل مسی و تعویض لوییس سوارز به دلیل مصدومیت تاثیر خاصی در نتیجه بازی بگذارد. والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت: " اگر او نزدیک محوطه جریمه باشد بازیکن سرنوشت سازی است و به خوبی حرکت می کند اما باید برای رسیدن به این اتفاق جریان بازی را در دست داشت. اگر او را در سمت چپ قرار می دادیم می دانستیم که روی گل تمرکز می کند اما ما یک تیم داریم و بازیکنان باید بتوانند بازی را در دست بگیرند. البته که او می داند که ما انتظار زیادی از بازیکنان داریم و او نیز باید بیشتر خودش را در جریان بازی قرار دهد. "

والورده همچنین درباره مصدومیت سوارز گفت: " او مشکل ماهیچه ای دارد و باید برای نتایج تست ها منتظر بمانیم. در نیمه دوم ما فرصت بیشتری در محوطه جریمه اتلتیک داشتیم و جای خالی او در ترکیب تیم به خوبی مشهود بود. "

1070