مهدی‌خانی: از شهرخودرو کنار گذاشته شدم اما دلیل آن انضباطی نیست/ گل‌محمدی گفت تو را نمی‌خواهم

مهدی‌خانی: از شهرخودرو کنار گذاشته شدم اما دلیل آن انضباطی نیست/ گل‌محمدی گفت تو را نمی‌خواهم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمدمهدی مهدی‌خانی، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از تیم کنار گذاشته شدم، اما دلیل آن انضباطی نبوده و من بازیکن با حاشیه‌ای نیستم.

به گزارش فوتبالی، محمدمهدی مهدی‌خانی در گفت‌وگویی در خصوص اینکه گفته می‌شود از تیم فوتبال شهر خودرو مشهد به دلایل انضباطی کنار گذاشته شده، اظهار داشت: بله من کنار گذاشته شدم، اما دلیل آن انضباطی نبوده است.

وی در مورد اینکه دلیل اصلی کنار گذاشته شدنش از تیم چه بوده، گفت: باشگاه به من پیشنهاد ۳ ساله برای تمدید قرارداد داد، اما من آن را رد کردم و بعد از آن خودشان خواستند که دیگر به تمرینات نروم. حتی من با لباس شخصی به تمرین رفتم و با گل‌محمدی و اعضای تیم هم صحبت کردم، اما اجازه تمرین با تیم را نداشتم. وقتی با گل‌محمدی صحبت کردم آن روز گفت تو را نمی‌خواهم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو تصریح کرد: من بازیکن با حاشیه‌ای نیستم و مشکلی هم نبوده است. من همیشه به تمام اعضای باشگاه و تیم احترام گذاشته و می‌گذارم و الان هم با توجه به شرایط از آن‌ها خواهش می‌کنم فسخ قرارداد من را بدهند تا بروم به ادامه زندگی فوتبالی و ورزشی خود در روز‌های باقی مانده برسم.

7655