پیکه: این باخت در آینده به کارمان خواهد آمد

پیکه: این باخت در آینده به کارمان خواهد آمد

سایت رسمی فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا که در بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو درهفته اول فصل جدید رقابتهای لالیگا، کاپیتان بارسا بود در پایان مسابقه گفتگوی کوتاهی را با خبرنگار لالیگا تی وی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، پیکه با اشاره به باخت تیمش در هفته اول لالیگا در ورزشگاه سن ممس به این نکته اشاره کرد که بارسا در حد و اندازه های همیشگی اش ظاهر نشد ولی نسبت به آینده ابراز خوشبینی کرد و گفت:« بازی کردن در ورزشگاه سن ممس همیشه سخت است. ما در این بازی خودمان نبودیم؛ در نیمه دوم تسلط بیشتری بر بازی داشتیم ولی جزئیات نتیجه را رقم زد. گاهی وقتها همین جزئیات مشخص می کند که تیمت برنده بازی است یا بازنده و ما با باخت در این بازی، زمین را ترک کردیم.»

پیکه ادامه داد:« این باخت در آینده به کار ما خواهد آمد. بهتر این است که الان ببازیم و نه بعدتر. به تازگی اردوی پیش فصل ما به پایان رسیده. بازیکنان جدیدی به جمع ما ملحق شده اند و گاهی وقتها اوضاع آنطور که می خواهی پیش نمی رود. در نهایت آنها هم چند فرصت گلزنی داشتند و ما هم همینطور.. وقتی خوب نیستی، ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. ما بیشتر در زمین خودمان بازی می کردیم تا در زمین حریف. در نیمه دوم توانستیم کنترل بهتری بر بازی داشته باشیم ولی گاهی وقتها جزئیات، تو را از پای در می آورند.»

6363