ادین ژکو و تمدید قراردادش با رم تا سال 2022

ادین ژکو و تمدید قراردادش با رم تا سال 2022

سایت رسمی فوتبالی- ادین ژکو، ستاره بوسنیایی رم، قراردادش با این باشگاه را تا سال 2022 تمدید کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که در هفته های اخیر، گمانه زنی های متعددی در مورد احتمال جدایی او از رختکن رم به گوش می رسید و حتی شنیده می شد که او در آستانه انتقال به اینترمیلان قرار دارد؛ اما جمعه شب خبر تمدید 3 ساله قرارداد او با رم روی وب سایتهای خبری قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رم با انتشار بیانیه ای از تمدید قرارداد ژکو خبر داد:«باشگاه رم با خشنودی اعلام می کند که ادین ژکو قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. ژکو با مدیران رم به توافق رسید تا قراردادش را برای سه سال دیگر تمدید کند و او  تا 30 ژوئن 2022 با جلوروسی خواهد بود."

قرارداد قبلی ژکو با رم در تابستان 2022 به پایان می رسید. 

خود ژکو هم بعد از تمدید قراردادش در گفتگو با سایت رسمی باشگاه رم گفت:«در چند هفته اخیر فهمیدم که سران باشگاه چقدر خواهان ماندن من هستند؛ صحبت هایم  با مدیران باشگاه، تمریناتی که با مربیان انجام دادیم، رابطه ام با هم تیمی ها و عشقی که به هواداران رم دارم، بار دیگر  چیزهایی که در طول این سه سال متوجه شده بودم را به من یادآوری کردند.  رم خانه من است و ما در اینجا همه فاکتورهایی که برای قهرمانی لازم است را داریم و خوشحالم که می توانم برای مدتی طولانی تر اینجا بمانم.»