ادامه بدبیاری های بارسلونا: سوارز هم مصدوم شد

ادامه بدبیاری های بارسلونا: سوارز هم مصدوم شد

سایت رسمی فوتبالی- شروع رقابتهای این فصل لالیگا، شروع ایده آلی برای بارسلونا نبود. آنها در شرایطی در خانه اتلتیک بیلبائو فصل جدید لالیگا را آغاز کردند که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت  در اختیار نداشتند.

به گزارش فوتبالی، این اولین بار در ده فصل اخیر بود که لیونل مسی به دلیل مصدومیت در اولین بازی تیمش در فصل جدید لالیگا قادر به همراهی تیمش نبود. در غیاب مسی و در جریان این بازی، کار برای بارسایی ها سخت تر هم شد؛ چرا که آنها لوئیس سوارز را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند. 

در دقیقه 37 نیمه اول بازی بود که این ستاره اروگوئه ای به خاطر گرفتگی در عضله دوقلوی پای راستش مجبور به ترک زمین چمن شد و جایش را به رافینیا داد. از دقیقه 30 بازی سوارز در این ناحیه احساس درد می کرد و دائما عضله دوقلوی پایش را در دست می گرفت. اما در دقیقه 37 مدافع بیلبائو به اشتباه توپ را به سوارز رساند و او در آستانه گلزنی بود و توپ را به سمت تیرک راست دروازه روانه کرد و دراین صحنه بود که درد عضله پایش به مراتب بیشتر شد.

بعد از همین شوت که منجر به گل هم نشد، سوارز روی زمین افتاد و اعضای کادر پزشکی باشگاه کاتالان برای درمان او وارد زمین شدند. سوارز تصمیم داشت تا در زمین بماند و تلاشش را هم کرد ولی درد به او امان نداد و مجبور شد تا دقایقی قبل از به صدا درآمدن سوت پایانی نیمه اول زمین را ترک کرده و جایش را به رافینیا بدهد.

6363