تیته: نیمار به من گفت که نگران چیزی نیست

تیته: نیمار به من گفت که نگران چیزی نیست

سایت رسمی فوتبالی- تیته سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل درمورد شرایط فعلی نیمار ستاره تیمش به صحبت پرداخته است. او در جریان این گفتگو از دلایلش برای دعوت کردن نیمار به اردوی سلسائو صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیته دراین باره گفته:« نیمار در تمرینات تاکتیکی پاری سن ژرمن شرکت نمی کند ولی سایر تمرینات را کامل انجام می دهد. او شرایط بازی کردن را دارد.»

این درحالی است که این روزها آینده نیمار در عرصه باشگاهی با ابهامات زیادی روبروست و مشخص نیست که او فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد. اما تیته اعلام کرد که اخیرا با نیمار در این رابطه صحبت کرده است:« نیمار به من گفت که در کمال آرامش است. مذاکراتی در جریان است و او منتظر است که پاری سن ژرمن شرایطش را مشخص کرده و مشکلش را حل کند.»

بدین ترتیب این احتمال وجود خواهد داشت تا در اولین بازی ملی وینیسیوس نیمار در کنار او  در زمین چمن باشد.تیته روز جمعه لیست بازیکنان فراخوانده به اردوی برزیل برای دو بازی دوستانه سلسائو در ماه سپتامبر را اعلام کرد. آنها در روز پنجم سپتامبر در میامی آمریکا مقابل کلمبیا به میدان خواهند رفت و یازدهم سپتامبر در لس آنجلس مقابل پرو قرار خواهند گرفت.

 

6363