بارسلونا و تائید انتقال قرضی کوتینیو به بایرن مونیخ

بارسلونا و تائید انتقال قرضی کوتینیو به بایرن مونیخ

سایت رسمی فوتبالی- گیرمو آمور ، یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا در صحبتهایی خبر توافقات مقدماتی برسر انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو از بارسلونا به بایرن مونیخ را تائید کرد.

به گزارش فوتبالی، آقای آمور که مدیر روابط عمومی باشگاه بارسلونا نیز هست در آستانه اولین بازی بارسلونا در فصل جدید رقابتهای لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به این نکته اشاره کرد که توافقات برسرانتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ در آستانه قطعی شدن است و در صورت نهایی شدن این توافقات او با قراردادی قرضی و به مدت یک سال به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد.

آقای آمور دراین باره گفت:« توافقات مقدماتی با سران بایرن حاصل شده است. این احتمال وجود دارد که کوتینیو قرضی به بایرن برود.»

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که جدایی کوتینیو یک جای خالی را در رختکن بارسا ایجاد خواهد کرد ولی ترجیح داد تا این بحث را زیاد باز نکرده و درمورد احتمال انتقال نیمار به بارسلونا  صحبت زیادی نکند. آمور دراین باره گفت:« درروزهای اخیر درمورد نیمار صحبتهای زیادی می شود ولی ما نمی توانیم دراین باره صحبتی قطعی کنیم. آن چیزی که باید رخ بدهد،رخ خواهد داد. تا زمانی که بازار نقل و انتقالات باز است، این احتمال وجود دارد. الان باید تمرکزمان را برروی برد دراولین بازی مان در لالیگا بگذاریم.»

آقای آمور ادامه داد:« آنچه درمورد کوتینیو به گوش رسیده، خبر صحیح و اخیر ماست. در مورد نیمار بهتر است که زیاد صحبت نکنیم؛ او بازیکن پاری سن ژرمن است و ما باید تمرکزمان را روی بازی پیش رویمان بگذاریم.»

6363