مورینیو: یکبار نه گفتن به رئال سخت است و سه بار نه گفتن، غیرممکن

مورینیو: یکبار نه گفتن به رئال سخت است و سه بار نه گفتن، غیرممکن

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال در گفتگو با پلتفرم DAZN در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده و به مرور بهترین لحظاتش در دنیای مربیگری پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید در جریان این گفتگو درمورد ستاره های دنیای فوتبال از کریستیانو رونالدو گرفته تا نیمار صحبت کرده و از برترین لحظات فوتبالی اش، از جمله حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید و یا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با اینترمیلان صحبت کرد. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای مورینیو را مطالعه کنید:

*حضور روی نیمکت مربیگری رئال مادرید بعد از قهرمانی با اینتر در اروپا: بعد از قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، تصمیم گرفته بودم تا دیگر به میلان برنگردم. چون اگر به میلان برمی گشتم، دیگر به رئال نمی رفتم. تصمیمم را گرفته بودم؛ در آن موقع قراردادی با رئال نبسته بودم ولی تصمیم را گرفته بودم و می خواستم به رئال مادرید بروم. من دو بار دیگر با رد پیشنهاد رئال به این تیم نرفته بودم و این سومین فرصتی بود که برایم فراهم شده بود. یک بار نه گفتن به رئال سخت است؛ دو بار نه گفتن به پیشنهاد این تیم خیلی دشوار است و بار سوم، غیرممکن است. به همین خاطر بود که من دیگر به میلان برنگشتم و مستقیم به مادرید رفتم.

*قهرمانی با اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا: بعد از قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا واقعا دلم نمی خواست که در کنار بازیکنانم باشم؛ چون حس می کردم که کنترل احساساتم را از دست خواهم داد. سعی می کردم که از دست احساساتم فرار کنم. در زمین چند کلمه ای حرف زدم و همه را در آغوش کشیدم و حسابی احساساتی شده بودم ولی می خواستم از همه احساسات فرار کنم. خودم را خوب می شناسم و می دانم که چرا این کار را کردم.

*انتقادات از عملکرد او و اتهام "سرمربی دفاعی": تیم من رکورددار گلهای زده در یک فصل لالیگاست. در نتیجه چنین صحبتهایی شرم آور است.

 

6363