حمودی: بازوبند پیکان وظیفه‌ام را سنگین‌تر کرد

حمودی: بازوبند پیکان وظیفه‌ام را سنگین‌تر کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع سابق استقلال در این فصل بازوبند کاپیتانی پیکان را بر بازو خواهد بست و ابراز امیدواری می‌کند به همراه تیمش در رده بالای جدول حاضر شود. 

به گزارش فوتبالی، علی حمودی، مدافع باتجربه و کاپیتان پیکان از اینکه مورد اعتماد حسین فرکی و مجموعه باشگاه قرار گرفته و بازوبند این تیم را در این فصل بر بازو خواهد داشت، ابراز خوشنودی کرد و آن را یک وظیفه سنگین برای خودش دانست.

وی درباره شرایط این تیم در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و یکی از بهترین بدنسازی‌های پیش فصل را تجربه کردم. هم فشار تمرینات به اندازه بود و هم به صورت منظم پیگیری می‌شد. چند بازی‌های دوستانه را نیز پشت سر گذاشتیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. با اینکه چند بازیکن فصل گذشته را از دست دادیم اما مشکلی نیست و شرایط خیلی خوبی داریم.

وی درباره دریافت بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل جدید گفت: در هر تیمی که حضور داشتم زیاد به این مسئله فکر نکردم. همیشه احترام همه را نگه داشتم و این را همه می‌دانند که بازوبند فقط یک پارچه است اما برای کاپیتان یک ارزش بالایی باید داشته باشد. بعد از سه چهار سالی که در پیکان حضور دارم روزهای خوبی را با این تیم سپری کردم و این وظیفه را در حالی به دوش می‌کشم که بازیکنان دیگری هم هستند لیاقت این عنوان را داشته باشند. کاپیتانی مطمئنا وظیفه سنگینی است و امیدوارم که موفق باشم. من مقطعی بازوبند کاپیتانی تیم تراکتور را داشتم و فکر نمی‌کنم زیاد کار سختی در پیکان داشته باشم چون بازیکنانش از نظر اخلاقی و تاکتیکی بی نظیر هستند.

حمودی درباره همکاری با حسین فرکی در پیکان گفت: مقطعی در سپاهان با آقای فرکی همکاری داشتم. همه بازیکنان زیر نظر ایشان احساس راحتی می‌کنند و به راحتی کارشان را انجام می‌دهند. اینطور نیستند که بعد از یک باخت بخواهند بازیکنی را مقصر جلوه بدهند. از نظر فنی که همه اهالی فوتبال از ایشان شناخت دارند و درباره مسائل اخلاقی هم خیلی هوای بازیکنان را دارند. امیدوارم امسال همه در کنار هم یک فصل خوب داشته باشیم.

وی درباره نوسان پیکان در فصل گذشته نیز گفت: این افت به ما ضربه زد اما در نیم فصل دوم تفاوت داشت و بهتر شدیم. چند برد باعث شد تا جایگاه بدی در جدول نداشته باشیم به هر حال آن فصل گذشته و ما به آینده نگاه می‌کنیم. برای روزهای خوب برنامه ریزی می‌کنیم تا دچار مشکل نشویم. صحبت‌هایی که آقای فرکی با ما انجام داده‌اند بر این اساس بود که دید ما به هیچ به میانه جدول نباشد. اینطور نیست که بخواهیم دنبال راحت طلبی باشیم و تلاش کادرفنی این است که به رتبه‌های بالای جدول فکر کنیم تا حداقل به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم.

4344