لمپارد: دو بازی اولمان عجیب و غریب از آب درآمدند

لمپارد: دو بازی اولمان عجیب و غریب از آب درآمدند

سایت رسمی فوتبالی- فرانک لمپارد اسطوره باشگاه چلسی اخیرا به سمت سرمربیگری این تیم برگزیده شد و با وجودی که چلسی در دو بازی ابتدایی اش با حضور لمپارد بازنده میدان بود، اما چهارشنبه شب و در بازی سوپرکاپ اروپا آنها نمایش فوق العاده ای داشتند . حالا لمپارد از داشتن چنین شاگردانی احساس غرور می کند

به گزارش فوتبالی، حالا لمپارد در آستانه دیدار تیمش مقابل لسترسیتی در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر در کنفرانس خبری شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شده است که این گزیده ای از این صحبتهاست:

 *دیدار با  لسترسیتی: این اولین بازی خانگی ما دراین فصل و یک بازی بزرگ برای ما است. لستر در سالهای اخیر مربیان و بازیکنان بزرگی داشته و تیمی قابل احترام برای ماست. لستر ترکیبی خوب از بازیکنان جوان، با کیفیت بالا و بازیکنان باتجربه است و ما می خواهیم یک چالش بزرگ را تجربه کنیم.برندان راجرز را خوب می شناسم؛ او یک سرمربی فوق العاده است که یک گروه بسیار خوب بازیکنان را در اختیار دارد.

*تغییر پست انگلو کانته:نکته مهم برای هافبک های من این است که ما انعطاف پذیر هستیم و هیچ کس در ساختاری مطلق متوقف نمی شود. در بازی با لیورپول دیدیم که بازیکنان آزادی استفاده از ویژگی های خود را داشتند. توپ ربایی فوق العاده کانته به معنای این نیست که او فقط باید در مقابل دفاع چهار نفره عقب قرار گیرد و او می تواند در میانه میدان نیز با توپ حرکت کند.

*هدایت چلسی در برای اولین بار استمفورد بریج:  افتخار می کنم که این باشگاه را هدایت می کنم. از زمانی که از چلسی جدا شده ام، چند بار به استمفورد بریج برگشته ام و به اندازه کافی خوش شانس بودم که از سوی هواداران حمایت شوم. این دیدار برای من یک روز عاطفی و خاص خواهد بود اما مهمترین موضوع برای ما تلاش برای گرفتن سه امتیاز است و این همان چیزی است که من واقعا نگران آن هستم. 

*دوباخت در دو بازی ابتدایی: دو بازی اول عجیب و غریب بود. مهم است است که با تمرکز بالا بازی کنیم.