فورلان: دعوای بکام و فرگوسن نزدیک بود به کتک کاری منجر شود

فورلان: دعوای بکام و فرگوسن نزدیک بود به کتک کاری منجر شود

سایت رسمی فوتبالی- دیگو فورلان اسطوره اروگوئه ای دنیای فوتبال که اخیرا کفشهایش را آویزان کرده، یکی از موفق ترین دوره های فوتبالی اش را درباشگاه منچستریونایتد پشت سرگذاشت.

به گزارش فوتبالی، او حالا در صحبتهایی از یکی از رازهای رختکن منچستریونایتد پرده برداشت و درمورد شایعه درگیری میان دیوید بکام و سرالکس فرگوسن صحبت کرد. فورلان با یادآوری آن روز گفته که اگر رابی کین و فان نیستلروی نبودند و طرفین دعوا را از هم جدا نمی کردند، ممکن بود کار به زد وخورد بکشد.

فورلان دراین رابطه گفت:« بکام در یک لحظه در یکی از جلسات تمرینی تیم تصمیم گرفت تا به دنبال توپ ندود و همین رفتار او باعث عصبانیت و خشم فرگوسن شد. عصبانیت او به حدی بود که در پایان بازی با بکام جروبحث شدیدی داشت. توهین و اهانتها هرلحظه شدیدتر می شدند و فرگوسن در یک لحظه آنقدر عصبانی شد که لگد محکمی به یک نیمکت زد . از بد شانسی جعبه کمکهای اولیه روی نیمکت به هوا پرتاب شد و به سر بکام برخورد کرد. همین باعث شد تا سر بکام دچار خونریزی شود و طبیعتا شروع به گله گذاری از سرمربی تیم کرد. کار داشت بالا می گرفت که نیستلروی و رابی کین وارد ماجرا شدند.»  

فورلان در ادامه یادآوری کرد که او تنها تماشاچی این ماجرا بود و چند روز بعد دیوید بکام تصمیم به ترک یونایتد گرفت و به رئال مادرید رفت.

این اسطوره فوتبال اروگوئه حالا اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا روزی هدایت تیم ملی کشورش را در دست بگیرد. فورلان دراین رابطه گفت:«اگر اوضاع برایم خوب پیش برود، خوشحال خواهم شد که سرمربی تیم ملی کشورم شوم. این مسیری طولانی است ولی قطعا اگر این اتفاق بیفتد خوشحال خواهم شد. هدف من این است که روزی این کار را انجام دهم.»

 

 6363