پاسخ آدیداس به انتقادات: لباس جدید یوونتوس نوآورانه است

پاسخ آدیداس به انتقادات: لباس جدید یوونتوس نوآورانه است

سایت رسمی فوتبالی – آدیداس از لباس اصلی یوونتوس برای فصل 20-2019 دفاع کرده است و اعلام کرده که این پیراهن نوآوری بالایی دارد.

یووه تصمیم گرفته برای فصل جدید به جای لباس راه‌راه سفید و مشکی همیشگی، از لباسی استفاده کند که یک سمت آن مشکی و یک سمتش سفید است، و یک نوار صورتی هم در وسطش قرار دارد. این طرح با انتقاد برخی هواداران روبرو شده است.

انتقادات زمانی شدت گرفت که گفته شد یوونتوس به این دلیل لباس سنتی خود را کنار گذاشته که طرفداران آمریکایی این تیم، با دیدن آن یاد لباس داوران در بیس‌بال و راگبی می‌افتادند.

اینیگو ترنر، طراح آدیداس گفته است: «این حرف‌ها مزخرف محض است. ما اصلا به این موضوع کاری نداشته‌ایم. این خبری جعلی است که برای این مطرح شده که کاربران کلیک‌های بیشتری روی اخبار بزنند. ما کاملا آگاهیم که این پیراهن با چه استقبالی روبرو شده است.

آشکار است که زمانی که کاری تا این حد شجاعانه انجام می‌دهید، با واکنش روبرو می‌شوید. گاهی طول می‌کشد تا لباس‌ها محبوب هواداران شوند. تیم باید آن را مدتی بپوشد تا مردم بگویند که واقعا به این لباس عادت کرده‌اند و دوستش دارند. هر کسی نظر خود را دارد.

ما همچنین به این فکر کردیم که لباس سنتی یوونتوس قابل پیش‌بینی است و اوضاع را به جلو نمی‌راند. اما ما در آدیداس مجبوریم که به پیش برویم. 

صورتی یکی از اولین رنگ‌هایی بوده که در لباس یوونتوس استفاده شده است. اولین لباس آنها صورتی با یقه مشکی بوده است. ما به رنگی اشاره داشته‌ایم که جزو رنگ‌های اولیه باشگاه است. به نظرم که پیراهن جدید بسیار نوآورانه است. یوونتوس می‌خواهد شماره یک باشد. آنها می‌خواهند صنعت را به پیش ببرند.»

8444