فتاحی: تاریخ مراسم برترین‌های لیگ یکی دو روز دیگر مشخص می‌شود/4 ورزشگاه قطعا آماده لیگ است

فتاحی: تاریخ مراسم برترین‌های لیگ یکی دو روز دیگر مشخص می‌شود/4 ورزشگاه قطعا آماده لیگ است

وبسایت رسمی فوتبالی- رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: تاریخ دقیق مراسم بهترین‌های لیگ احتمالا در یکی دو روز دیگر اعلام خواهد شد. 

 به گزارش فوتبالی، سعید فتاحی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم گفت: پیگیری های ما مربوط به امسال نبود ولی امسال بیشتر شد. تا 10 سال پیش استادیوم‌های ما صندلی نداشت. اتاق‌های خبرنگاران، میکسدزون و همه مواردی که استادیوم‌های دنیا دارند را الزام کردیم. با توجه به مشکلات سال‌های قبل و اینکه عده‌ای در ورزشگاه‌ها آشوب می‌کردند روی این الزامات پافشاری کردیم. 

وی افزود: یکی از مواردی که باید انجام می‌شد گیت گذاری و فروش بلیت به صورت الکترونیکی بود. جا دارد از همه عزیزانی که در وزارت صنعت و نفت ... همکاری کردن تشکر می‌کنم.

فتاحی در خصوص اینکه چند ورزشگاه آماده است گفت: استادیوم آزادی، سیرجان( به روز بازی می‌رسد)بنیان دیزل و ورزشگاه پیکان هم به روز بازی می‌رسند. فولادشهر را هم آذری قول داده که به بازی برساند.امیدواریم ورزشگاه نفت مسجد سلیمان هم برسد وگرنه مجبور هستند به آبادان یا اهواز بروند و بدون تماشاگر بازی کنند. 4 ورزشگاه ما قطعی آماده است، آزادی، شهر قدس، گل گهر و بنیان دیزل قطعا آمده است. ورزشگاه فولاد هم آماده است و فقط گیت نیاز دارد. اگر مسجد سلیمان و ذوب‌آهن ورزشگاهشان را آماده کنند بازی در آنجا برگزار می‌شود.

وی در خصوص افتتاحیه لیگ گفت: ما سال گذشته در مشهد افتتاحیه خوبی داشتیم ولی امسال هم برنامه کوچکی خواهیم داشت.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه مراسم بهترین‌ها کی برگزار می‌شود گفت: به خاطر مسابقات لیگ و اتفاقاتی که رخ داد این موضوع کمی به تاخیر افتاد.البته تاریخ دقیق مراسم بهترین‌های لیگ احتمالا در یکی دو  روز دیگر اعلام خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه رای محرومیت او بعد از جام حذفی باعث شده بود وی کمتر در این باره حرف بزند گفت: ما به رای اعتراض کردیم و به کمیته استیناف رفت و در آنجا بررسی شد. امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد.

فتاحی در پایان گفت:وقتی 2 سال پیش بلیت فروشی را به باشگاه‌ها واگذار کردیم از یک سال و نیم باشگاه ها باید این کار را می‌کردند ولی متاسفانه آنها این کار را نکردند که این موضوع به امروز رسید. شاید این مساله به خاطر مشکلات مالی این اتفاقات نیفتاده اما خوشبختانه در این چند وقت شرایط خوبی به وجود آمده است.ما ورزشگاهی داشتیم که فقط چمن داشت ولی الان شرایطش کاملا تغییر کرده است یا مثلا ورزشگاه قائمشهر شرایط خوبی پیدا کرده و وقتی روز گذشته آقای محمودزاده از این استادیوم بازدید کرده بود باورش نمی‌شد این استادیوم همان ورزشگاه قبلی است.رختکن‌ها و قسمت‌های مختلف این استادیوم شرایط خوبی پیدا کرده و ان شاالله مردم کمک می‌کنند تا این فرهنگ جا بیفتد و مثل همه دنیا مردم در خانه بلیت بخرند و راحت به استادیوم‌ها بیایند.

9697