آمار عجیب شجاع؛ آقای معترض!

آمار عجیب شجاع؛  آقای معترض!

وب سایت رسمی فوتبالی- شجاع خلیل زاده مدافع سرخ ها آمار عجیبی در خصوص دریافت کارت های رنگی از زمان حضور در پرسپولیس دارد. 

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل زاده که در 2 بازی از 8 بازی دوستانه و تدارکاتی پیش فصل سرخ ها اخراج شده است، از زمان حضور در جمع سرخ ها جزو خشن ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود. 

خلیل زاده در لیگ هفدهم در ۲۶ بازی، 6 کارت زرد از داوران دریافت کرد. محرومیت مقابل پدیده با حکم انضباطی(دربی) هم دیداری بود که این بازیکن از حضور در آن محروم شد. 

در لیگ هجدهم نیز آمار کارت های زرد شجاع افزایش داشت. این بازیکن در فصل گذشته در 27 بازی، 8 با کارت زرد داوران روبرو شد.

 دریافت کارت های رنگی در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای او آمار عجیبی دارد. او در فصل 2017 در 4 بازی یک کارت زرد دریافت کرده است، در فصل بعد یعنی در فصل ۲۰۱۸  5کارت زرد در  ۱۳ بازی برای خلیل زاده به ثبت رسید و در ۲۰۱۹ نیز  در  ۵ بازی۳ کارت زرد  توسط داوران به او نشان داده شده است.

 این در حالی است که  در جام حذفی نیز ۳ کارت سهم این مدافع بلند قامت سرخ ها شد تا در مجموع سال های حضور شجاع در پرسپولیس 26 بار توسط داروان به ان نشان داده شده است که اکثر این کارت ها به خاطر اعتراض و خطاهای غیرفنی بوده است، مساله ای که می تواند آمار منفی برای این مدافع خوب پروسپولیس به لحاظ فنی محسوب می شود.


9697